Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Kako organizirati efikasan rad od kuće

Autor: Stjepan Škramić
28. listopad 2012. u 21:59
Podijeli članak —
Organizirajte poslovni kutak namijenjen samo radu

Rad u vlastitom domu privlačna je ideja, no za to treba mnogo samokontrole.

Stvorili ste uvjete za rad od kuće i sretni ste već pri samoj pomisli na prvi radni dan u udobnosti svoga doma. Ispočetka posao od kuće može djelovati kao odličan potez, prenosi portal Lifehack. No, ako u prvim tjednima primjetite da ste kod kuće manje produktivni nego na poslu, evo nekih prijedloga kako to popraviti.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Najprije prilagodite sredinu. U kući nedostaje organizacijska struktura karakteristična za rad u kompaniji, stoga je samodisciplina ključna karakteristika na koju sada morate obratiti pažnju. Ako imate prostoriju koju možete pretvoriti u radnu sobu, svakako to učinite. Ako nemate posebnu prostoriju, u dnevnom boravku kreirajte poslovni kutak. To je mjesto na kojem ćete uvijek raditi, a ne na kauču ispred televizora. Dobra navika rada od kuće je organiziranje radnog vremena po uredskim principima. Neka vaš radni dan od kuće počinje uvijek u isto vrijeme, a pauze organizirajte svakoga dana u isto vrijeme  kako biste stvorili osjećaj rutine i radne atmosfere.

Stvorili ste uvjete za rad od kuće i sretni ste već pri samoj pomisli na prvi radni dan u udobnosti svoga doma. Ispočetka posao od kuće može djelovati kao odličan potez, prenosi portal Lifehack. No, ako u prvim tjednima primjetite da ste kod kuće manje produktivni nego na poslu, evo nekih prijedloga kako to popraviti.

Najprije prilagodite sredinu. U kući nedostaje organizacijska struktura karakteristična za rad u kompaniji, stoga je samodisciplina ključna karakteristika na koju sada morate obratiti pažnju. Ako imate prostoriju koju možete pretvoriti u radnu sobu, svakako to učinite. Ako nemate posebnu prostoriju, u dnevnom boravku kreirajte poslovni kutak. To je mjesto na kojem ćete uvijek raditi, a ne na kauču ispred televizora. Dobra navika rada od kuće je organiziranje radnog vremena po uredskim principima. Neka vaš radni dan od kuće počinje uvijek u isto vrijeme, a pauze organizirajte svakoga dana u isto vrijeme  kako biste stvorili osjećaj rutine i radne atmosfere.

To će vam pomoći u samodisciplini.Postavite i osnovna pravila kućnog ureda. Elektroničku poštu provjeravajte dva ili tri puta na dan, umjesto svakih nekoliko minuta. Napravite dnevni i tjedni plan rada koji će vam pomoći u organizaciji i lakšem određivanju prioriteta, što je radu od kuće posebno važno. Organizirajte posao tako da vaši ukućani znaju kada je vaše vrijeme za rad i da vas se tijekom tog vremena ne smiju ometati.

Autor: Stjepan Škramić
28. listopad 2012. u 21:59
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close