JUMP!N – u nekoliko klikova do masaže, manikure ili neke druge usluge

Autor: Danica Gršković , 24. studeni 2023. u 07:00
Osnivač Mario Vuglač nakon sportske karijere ušao je u zanimljivu poslovnu priču/PD

‘I prije izlaska na tržište shvatili smo da naša platforma omogućuje jednostavno i brzo povezivanje obrtnika te manjih poduzetnika’, ističe osnivač Mario Vuglač.

Namijenjen je onima koji teže jednostavnim, personaliziranim i efikasnim rješenjima. Funkcionira kao osobni asistent koji uskače kad je najpotrebnije.

Na prvom predstavljanju taj novi inovativni online alat u zagrebačkom hotelu Zonar među prvima su isprobali proslavljena odbojkašica Senna Ušić Jogunica, vaterpolist Mladosti Jerko Jurlina i odbojkaš Mladosti Gabrijel Cvanciger. Prve usluge iz aplikacije odabrale su i pilates instruktorica Jelena Atabeyki, psihologinja Ana Čerenšek, influencerica Brita Bobetić, manekenka Ana Vuglač i drugi.

U pitanju je JUMP!N aplikacija putem koje korisnici brzo i lako mogu ugovoriti niz usluga za osobnu njegu, od masaže do manikure i pedikure, a ne moraju čak ni izaći iz vlastitog doma jer njihovi partneri mogu pružati uslugu i na lokaciji korisnika.

4

zaposlenih čini tim koji stoji iza JUMP!N-a, a u projekt je bilo uključeno više od 20 ljudi

Pokretač priče
Ideja kao i sama realizacija iskočili su iz čiste potrebe, da korisnici određenih usluga brže, lakše i učinkovitije dođu do pružatelja, kao i potrebe da sami pružatelji jednostavnije bez nekih dodatnih ulaganja dođu do korisnika od njihovog interesa.

“Prije nego što smo na tržište “izbacili” našu aplikaciju, a što nam se kasnije i potvrdilo u praksi, shvatili smo da takva platforma omogućuje jednostavno i brzo povezivanje obrtnika te manjih poduzetnika, odnosno onih koji određene usluge nude sa onima kojima su te iste usluge potrebne. Stoga, takav pristup omogućuje sam početak i razvoj poslovanja našim partnerima bez rizika i potrebe za većim početnim ulaganjima, a istovremeno pružajući korisnicima brz, jednostavan i fleksibilan način ugovaranja usluge”, poručuje osnivač Mario Vuglač.

Zbog činjenice da za usluge na platformi nije potrebno napustiti udobnost doma ili ureda, a i prema pozitivnim povratnim informacijama od strane samih korisnika, dolaze do zaključka da Jumpin zaista nudi pametna životna rješenja i mogućnosti dostupne na klik.

Generalno, glavna misao vodilja aplikacije je ta da poveže pružatelje usluga s onim osobama koji ih trebaju, odnosno ciljanim korisnicima usluga po obostrano prihvatljivim uvjetima i na obostrano zadovoljstvo. Pružatelji biraju što, gdje, kada i po kojoj cijeni žele raditi, a korisnici biraju onu ponudu koja im najviše odgovara. I jedne i druge, od uspješno dogovorenog posla dijeli svega par klikova.

Prve usluge iz aplikacije odabrale su i pilates instruktorica Jelena Atabeyki, psihologinja Ana Čerenšek, influencerica Brita Bobetić, manekenka Ana Vuglač/PD

Utrka s vremenom
Nova hrvatska aplikacija od samog lansiranja u proteklih je nekoliko dana izazvala veliko zanimanje i u regiji pa tako uskoro slijede i nova predstavljanja. U ovim ubrzanim vremenima svaka minuta nam je važna, a novi osobni asistent itekako daje prednost.

“Neke od glavnih prednosti s pružateljeve strane su započinjanje vlastitog posla bez ulaganja u najam prostora, režija ili oglašavanja i sličnih problema s kojima se poduzetnici početnici susreću. Često se u praksi događa da dobar dio vremena radite pod pritiskom tih istih problema. Kod nas taj trošak nastaje tek u trenutku kada je posao već dogovoren, što je značajna razlika s obzirom na ostatak tržišta, a pogotovo kada uzimamo u obzir mlađe ljude sa zanimljivim poslovnim vizijama, a koji su u potrazi za svjetlom pod suncem”, istaknuo je Mario Vuglač.

S obzirom na to da su s aplikacijom na tržište izašli prije otprilike mjesec dana, brojevi od prihoda su pozitivni, iako nisu relevantan pokazatelj. Želja im je rasti iz dana u dan te ispunjavati potencijal u skladu s ciljevima koje su postavili ispred sebe.

Osim Maria Vuglača sudionici u osmišljavanju aplikacije i jezgru tima čine i financijski stručnjak s dugogodišnjim iskustvom u renomiranim stranim i domaćim tvrtkama Ivan Bilić, bivši olimpijac a danas uspješan poduzetnik, psiholog i mentalni trener Igor Čerenšek, te Leo Siniša Radošić, stručnjak za tehnologiju, zaslužan za to što aplikacija radi bez ikakvih poteškoća.

“Osim nas osnivača, naš tim uz brojne vanjske suradnike u ovom trenutku čini četvero zaposlenih tako da se točan broj ljudi koji su uključeni mijenjao ovisno o izazovima kao i potrebama firme. Do sada je u projekt bilo uključeno više od 20 ljudi koji su vrhunski stručnjaci u područjima marketinga, razvoja, poslovanja i slično, a koji su svojim znanjem, iskustvom i inovativnim idejama doprinijeli stvaranju JUMPIN-a i na tome im od srca veliko hvala”, poručuje Vuglač.

Za njih sami ulazak u ovaj projekt ujedno znači i napredovanje iz dana u dan. Ideja je već sada jako puno, a na nekima se intenzivno radi te su iz JUPM!N-a sigurni da će se korisnici oduševiti. No, svjesni su i izazova.

“Osluškujemo potrebe i prijedloge samih pružatelja i korisnika usluga. Ono najvažnije, mi ćemo svoj proizvod redovito prilagođavati potrebama tržišta jer je potreba ono zbog čega smo i krenuli u projekt. Mi želimo biti, i bit ćemo, dio čovjekove svakodnevice, svojevrsni osobni asistent svakom našeg korisnika”, poručili su.

Pogled u budućnost
Glavni cilj i izazov u budućem poslovanju? “Širenje izvan Hrvatske. To nije naš plan, već i naša obaveza. Jumpin je startup sa potencijalom globalnog uspjeha, a mi ga i planiramo ostvariti. Nikada ne znate što vam život nosi, ali moram naglasiti da je trenutačni fokus usmjeren isključivo prema Jumpinu i tako će biti do daljnjega. Na kraju krajeva, imamo dovoljno ideja i planova vezanih uz sam Jumpin tako da su to definitivno primarni prioriteti i svoj fokus nećemo prebacivati ni na što drugo, sve do trenutka kada ostvarimo zacrtano u Jumpinu”, zaključio je Mario.

Korisnici unutar Hrvatske zasad su prilično zadovoljni i pozitivno iznenađeni uslugama i brzinom kojom mogu riješiti probleme, a pružatelji koliko brzo mogu doći do korisnika bez zavrzlama s kojima su se do sada susretali. Zanimljivo je i da se velik broj korisnika, nakon što im je i samima uspješno pružena usluga, nerijetko pitaju mogu li i sami postati pružatelji i tako brzo, jednostavno i efikasno pružati svoje usluge.

Komentirajte prvi

New Report

Close