Jadran d.d. iz Crikvenice, turistička tvrtka koja u vlasništvu na crikveničkoj rivijeri ima 8 hotela, 2 autokampa i turističko naselje, zaključila je poslovne rezultate za 2015. godinu s ukupnim prihodom 65,07 milijuna kuna, što predstavlja porast od 5,6 posto u odnosu na godinu ranije, i neto dobiti 2,65 milijuna kuna, što predstavlja 23,9 posto bolji rezultat u odnosu na godinu ranije.
Pozitivni poslovni rezultati Jadrana d.d. nakon izlaska iz stečaja rezultat su stabilne poslovne politike koja je rezultirala velikim investicijskim ciklusom s ciljem povećanja kvalitete smještajnih kapaciteta. Uz već podignutu kategorizaciju objekata ove će godine dva hotela, Omorika i Varaždin, postati prvi objekti u povijesti tvrtke koji će imati 4 zvjezdice. Sukladno tako zacrtanoj poslovnoj politici, Uprava je u veljači ove godine donijela Strateški plan poslovanja za razdoblje od 2016. do 2025. godine. Desetogodišnju strategiju izradila je renomirana neovisna savjetodavna kuća Horwath HTL kojom je detaljno zacrtan plan razvoja ove najveće tvrtke na crikveničkom području. Isto tako je vrijedno istaknuti kako su podršku Strateškom planu dali sindikati, radnici te lokalna i regionalna samouprava kao i strukovne komore čime je postignut rijetko viđen konsenzus svih zainteresiranih dionioka koji su vrlo lako nadišli sve političke i svjetonazorske razlike u korist razvoja lokalne zajednice u cjelini.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu