Hrvatski dizajnerski brend ojastučenog namještaja Kvadra kreće u novu razvojnu fazu pod imenom Prostoria. Skorim otvaranjem izložbenog prostora u Beogradu, na površini od oko 350 četvornih metara i otvaranjem poslovnice u Beču ove jeseni, Prostoria cilja na regionalno i europsko tržište.
"Kvadra je poslovanje započela u 2010. dizajniranjem ojastučenog namještaja kojim obogaćujemo iskustvo življenja u vašem domu. Naši počeci vode od proizvodnih pogona nedaleko od Zagreba. Proizvodnja je oslonjena na znanje i tehnologiju, no prije svega smo inspirirani svakodnevnim životom i pričama potrošača, što se potom odražava u našem dizajnu", rekla je art direktorica Sanja Knezović.Izlaskom na svjetsko tržište Kvadra je zbog istoimenog svjetskog brenda ime zamijenila novim imenom – Prostoria. S vlastitom proizvodnjom je započela 1. srpnja 2011. od kada je asortiman je povećan za tridesetak proizvoda. "Inspiracija za dizajn svakog proizvoda počiva na osobnim pričama ljudi koji prolaze kroz prostorije i borave u njima, a njihov doživljaj stvara nove međuodnose ljudi i predmeta. Prostoria stoga izrasta u pozornicu života izraženu spregom inovativnih ideja, tehnologije, ručne izrade i sveukupne vrhunske izvedbe", rekla je Sanja Knezović.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Glupo ime. Ako već ne može Kvadra a misle ići na svjetsko tržište bilo bi bolje da su izabrali nešto tipa Angles puno je kraće, globalnije i puno više podsjeća na njihov izvorni dizajn.
Uključite se u raspravu