Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Ina podržala studentske projekte

Autor: Objava za medije
05. ožujak 2014. u 12:57
Podijeli članak —
Foto: Dalibor Urukalovic/PIXSELL

INA je predstavila svoj poslovni slučaj u sklopu CSC natjecanja u kojem sudjeluje već četvrtu godinu zaredom.

Nastavljajući uspješnu suradnju s udrugom eStudent, INA je danas na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu predstavila svoj poslovni slučaj studentima koji sudjeluju u najvećem studentskom natjecanju u Hrvatskoj Case Study Competition. INA je sudjelovala u natjecanju četvrtu godinu zaredom, a tema ovogodišnjeg poslovnog slučaja bila je usklađena s aktualnim  događanjima u samoj kompaniji. 
 
Studenti su, naime, dobili zadatak da osmisle promotivnu kampanju kojom bi se proslavila 50. obljetnica Ine. Od značajnog broja natjecateljskih timova INA očekuje mnoštvo originalnih i dobro razrađenih rješenja, od kojih neka mogu biti i primijenjena  u  praksi, kao što je bio slučaj i proteklih godina. Ovogodišnji nagradni fond iznosi gotovo 300 tisuća kuna, a osim novčanih nagrada studentima se nude i prilike za praksu i pripravnički staž u tvrtkama koje sudjeluju u natjecanju. 
 
Također, s ciljem daljnjeg unaprjeđenja suradnje sa fakultetskom i studentskom zajednicom , INA je podržala natjecanje studenata prve godine u prezentacijskim vještinama na engleskom jeziku „Organize Your Talk“ koje je po drugi put održano u Zagrebu proteklu subotu, 1. ožujka. Domaćin i organizator bila je Katedra za poslovni engleski jezik pri Ekonomskom Fakultetu u Zagrebu. Kako bi pokazali svoje prezentacijske vještine, članovi natjecateljskih timova okupljenima su predstavili zanimljive prezentacije, od kojih je ocjenjivačka komisija izabrala tri pobjedničke; „The Evolution of Advertising“, „Genius Marketing“ te „The Economy of Japan“. Članovi prvoplasiranog tima su, uz nagradne pakete, osvojili i priliku za studentsku praksu u Ini. 

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Nastavljajući uspješnu suradnju s udrugom eStudent, INA je danas na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu predstavila svoj poslovni slučaj studentima koji sudjeluju u najvećem studentskom natjecanju u Hrvatskoj Case Study Competition. INA je sudjelovala u natjecanju četvrtu godinu zaredom, a tema ovogodišnjeg poslovnog slučaja bila je usklađena s aktualnim  događanjima u samoj kompaniji. 
 
Studenti su, naime, dobili zadatak da osmisle promotivnu kampanju kojom bi se proslavila 50. obljetnica Ine. Od značajnog broja natjecateljskih timova INA očekuje mnoštvo originalnih i dobro razrađenih rješenja, od kojih neka mogu biti i primijenjena  u  praksi, kao što je bio slučaj i proteklih godina. Ovogodišnji nagradni fond iznosi gotovo 300 tisuća kuna, a osim novčanih nagrada studentima se nude i prilike za praksu i pripravnički staž u tvrtkama koje sudjeluju u natjecanju. 
 
Također, s ciljem daljnjeg unaprjeđenja suradnje sa fakultetskom i studentskom zajednicom , INA je podržala natjecanje studenata prve godine u prezentacijskim vještinama na engleskom jeziku „Organize Your Talk“ koje je po drugi put održano u Zagrebu proteklu subotu, 1. ožujka. Domaćin i organizator bila je Katedra za poslovni engleski jezik pri Ekonomskom Fakultetu u Zagrebu. Kako bi pokazali svoje prezentacijske vještine, članovi natjecateljskih timova okupljenima su predstavili zanimljive prezentacije, od kojih je ocjenjivačka komisija izabrala tri pobjedničke; „The Evolution of Advertising“, „Genius Marketing“ te „The Economy of Japan“. Članovi prvoplasiranog tima su, uz nagradne pakete, osvojili i priliku za studentsku praksu u Ini. 

Autor: Objava za medije
05. ožujak 2014. u 12:57
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close