Nastavljajući uspješnu suradnju s udrugom eStudent, INA je danas na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu predstavila svoj poslovni slučaj studentima koji sudjeluju u najvećem studentskom natjecanju u Hrvatskoj Case Study Competition. INA je sudjelovala u natjecanju četvrtu godinu zaredom, a tema ovogodišnjeg poslovnog slučaja bila je usklađena s aktualnim događanjima u samoj kompaniji.
Studenti su, naime, dobili zadatak da osmisle promotivnu kampanju kojom bi se proslavila 50. obljetnica Ine. Od značajnog broja natjecateljskih timova INA očekuje mnoštvo originalnih i dobro razrađenih rješenja, od kojih neka mogu biti i primijenjena u praksi, kao što je bio slučaj i proteklih godina. Ovogodišnji nagradni fond iznosi gotovo 300 tisuća kuna, a osim novčanih nagrada studentima se nude i prilike za praksu i pripravnički staž u tvrtkama koje sudjeluju u natjecanju.
Također, s ciljem daljnjeg unaprjeđenja suradnje sa fakultetskom i studentskom zajednicom , INA je podržala natjecanje studenata prve godine u prezentacijskim vještinama na engleskom jeziku „Organize Your Talk“ koje je po drugi put održano u Zagrebu proteklu subotu, 1. ožujka. Domaćin i organizator bila je Katedra za poslovni engleski jezik pri Ekonomskom Fakultetu u Zagrebu. Kako bi pokazali svoje prezentacijske vještine, članovi natjecateljskih timova okupljenima su predstavili zanimljive prezentacije, od kojih je ocjenjivačka komisija izabrala tri pobjedničke; „The Evolution of Advertising“, „Genius Marketing“ te „The Economy of Japan“. Članovi prvoplasiranog tima su, uz nagradne pakete, osvojili i priliku za studentsku praksu u Ini.
INA je predstavila svoj poslovni slučaj u sklopu CSC natjecanja u kojem sudjeluje već četvrtu godinu zaredom.
Nastavljajući uspješnu suradnju s udrugom eStudent, INA je danas na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu predstavila svoj poslovni slučaj studentima koji sudjeluju u najvećem studentskom natjecanju u Hrvatskoj Case Study Competition. INA je sudjelovala u natjecanju četvrtu godinu zaredom, a tema ovogodišnjeg poslovnog slučaja bila je usklađena s aktualnim događanjima u samoj kompaniji.
Studenti su, naime, dobili zadatak da osmisle promotivnu kampanju kojom bi se proslavila 50. obljetnica Ine. Od značajnog broja natjecateljskih timova INA očekuje mnoštvo originalnih i dobro razrađenih rješenja, od kojih neka mogu biti i primijenjena u praksi, kao što je bio slučaj i proteklih godina. Ovogodišnji nagradni fond iznosi gotovo 300 tisuća kuna, a osim novčanih nagrada studentima se nude i prilike za praksu i pripravnički staž u tvrtkama koje sudjeluju u natjecanju.
Također, s ciljem daljnjeg unaprjeđenja suradnje sa fakultetskom i studentskom zajednicom , INA je podržala natjecanje studenata prve godine u prezentacijskim vještinama na engleskom jeziku „Organize Your Talk“ koje je po drugi put održano u Zagrebu proteklu subotu, 1. ožujka. Domaćin i organizator bila je Katedra za poslovni engleski jezik pri Ekonomskom Fakultetu u Zagrebu. Kako bi pokazali svoje prezentacijske vještine, članovi natjecateljskih timova okupljenima su predstavili zanimljive prezentacije, od kojih je ocjenjivačka komisija izabrala tri pobjedničke; „The Evolution of Advertising“, „Genius Marketing“ te „The Economy of Japan“. Članovi prvoplasiranog tima su, uz nagradne pakete, osvojili i priliku za studentsku praksu u Ini.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu