Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Imenik.hr pokrenuo društvenu mrežu

Autor: Bernard Ivezić
06. travanj 2011. u 22:00
Podijeli članak —

Nakon šest godina u Hrvatskoj opet postoji cjelovit i ažuran telefonski imenik

Imenik.hr pokrenuo je novu društvenu mrežu koja je za razliku od Facebooka orijentirana samo prema poslovnoj zajednici. Krešo Troha, direktor tvrtke Imenik, kaže da im je cilj izgraditi portal na kojem se mogu pronaći sve tvrtke, proizvodi i usluge u Hrvatskoj. Posebno pak naglašava mogućnost da korisnici i poslovni partneri ocjenjuju i komentiraju tvrtke i obrte.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

“U manje od dva tjedna skupili smo više od tisuću registriranih korisnika, a dnevno bilježimo više od 10.000 jedinstvenih posjetitelja i taj se broj kontinuirano povećava”, kaže Troha. Dodaje da su kontaktirali više od 3000 tvrtki te da su njihovi prvi dojmovi pozitivni. “Velik broj tvrtki registrirao je korisnički račun za upravljanje sa svojim profilom te unio niz podataka o proizvodima i uslugama koje nude”, pojašnjava Troha. Tvrtka Imenik postala je poznata široj poslovnoj zajednici lani kad se prijavila za koncesiju za vođenje nacionalnoga telefonskog imenika. Pokrenuli su je bivši direktor informatike Raiffesien banke Krešo Troha i suvlasnik jedne od najbržerastućih domaćih informatičkih tvrtki Sedam IT Božo Šarić koji su u projekt uložili više od 1,5 milijuna kuna. Iako službenih procjena o vrijednosti tržišta telefonskog imenika u Hrvatskoj nema, podaci iz Slovenije, koje je objavio Telekom Slovenije, ukazuju da bi to tržište moglo vrijediti gotovo 90 milijuna kuna godišnje. Troha kaže da im je najveći uspjeh to što su svi operateri počeli redovito dostavljati podataka o svojim korisnicima. “Rezultat je da nakon pet do šest godina opet imamo cjelovit i ažuran nacionalni telefonski imenik koji se može jednostavno i besplatno pretraživati na internetu”, zaključuje Troha.

Imenik.hr pokrenuo je novu društvenu mrežu koja je za razliku od Facebooka orijentirana samo prema poslovnoj zajednici. Krešo Troha, direktor tvrtke Imenik, kaže da im je cilj izgraditi portal na kojem se mogu pronaći sve tvrtke, proizvodi i usluge u Hrvatskoj. Posebno pak naglašava mogućnost da korisnici i poslovni partneri ocjenjuju i komentiraju tvrtke i obrte.

“U manje od dva tjedna skupili smo više od tisuću registriranih korisnika, a dnevno bilježimo više od 10.000 jedinstvenih posjetitelja i taj se broj kontinuirano povećava”, kaže Troha. Dodaje da su kontaktirali više od 3000 tvrtki te da su njihovi prvi dojmovi pozitivni. “Velik broj tvrtki registrirao je korisnički račun za upravljanje sa svojim profilom te unio niz podataka o proizvodima i uslugama koje nude”, pojašnjava Troha. Tvrtka Imenik postala je poznata široj poslovnoj zajednici lani kad se prijavila za koncesiju za vođenje nacionalnoga telefonskog imenika. Pokrenuli su je bivši direktor informatike Raiffesien banke Krešo Troha i suvlasnik jedne od najbržerastućih domaćih informatičkih tvrtki Sedam IT Božo Šarić koji su u projekt uložili više od 1,5 milijuna kuna. Iako službenih procjena o vrijednosti tržišta telefonskog imenika u Hrvatskoj nema, podaci iz Slovenije, koje je objavio Telekom Slovenije, ukazuju da bi to tržište moglo vrijediti gotovo 90 milijuna kuna godišnje. Troha kaže da im je najveći uspjeh to što su svi operateri počeli redovito dostavljati podataka o svojim korisnicima. “Rezultat je da nakon pet do šest godina opet imamo cjelovit i ažuran nacionalni telefonski imenik koji se može jednostavno i besplatno pretraživati na internetu”, zaključuje Troha.

Autor: Bernard Ivezić
06. travanj 2011. u 22:00
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close