Imenik.hr pokrenuo je novu društvenu mrežu koja je za razliku od Facebooka orijentirana samo prema poslovnoj zajednici. Krešo Troha, direktor tvrtke Imenik, kaže da im je cilj izgraditi portal na kojem se mogu pronaći sve tvrtke, proizvodi i usluge u Hrvatskoj. Posebno pak naglašava mogućnost da korisnici i poslovni partneri ocjenjuju i komentiraju tvrtke i obrte.
“U manje od dva tjedna skupili smo više od tisuću registriranih korisnika, a dnevno bilježimo više od 10.000 jedinstvenih posjetitelja i taj se broj kontinuirano povećava”, kaže Troha. Dodaje da su kontaktirali više od 3000 tvrtki te da su njihovi prvi dojmovi pozitivni. “Velik broj tvrtki registrirao je korisnički račun za upravljanje sa svojim profilom te unio niz podataka o proizvodima i uslugama koje nude”, pojašnjava Troha. Tvrtka Imenik postala je poznata široj poslovnoj zajednici lani kad se prijavila za koncesiju za vođenje nacionalnoga telefonskog imenika. Pokrenuli su je bivši direktor informatike Raiffesien banke Krešo Troha i suvlasnik jedne od najbržerastućih domaćih informatičkih tvrtki Sedam IT Božo Šarić koji su u projekt uložili više od 1,5 milijuna kuna. Iako službenih procjena o vrijednosti tržišta telefonskog imenika u Hrvatskoj nema, podaci iz Slovenije, koje je objavio Telekom Slovenije, ukazuju da bi to tržište moglo vrijediti gotovo 90 milijuna kuna godišnje. Troha kaže da im je najveći uspjeh to što su svi operateri počeli redovito dostavljati podataka o svojim korisnicima. “Rezultat je da nakon pet do šest godina opet imamo cjelovit i ažuran nacionalni telefonski imenik koji se može jednostavno i besplatno pretraživati na internetu”, zaključuje Troha.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu