Novi zaplet u previranjima kroz suradnju Instituta IGH-a i državnog poduzeća HŽ Infrastrukture na velikom infrastrukturnog projektu u kojem se koriste europska sredstva, ‘buknuo’ je na pitanju bankovne garancije za uredno izvršenje posla. Riječ je o ugovoru za projektiranje pruge na dionici Škrljevo – Rijeka – Jurdani za koji je Jutarnji list otkrio da je trebao biti realiziran u roku od tri godine. No kako navode neke pojedinosti – primjerice da je za sad napravljeno tek oko 60 posto posla, još i iz građevinskih izvora upozoravaju na posljedično novi moment – taj je da je stoga aktivirana procedura za naplatu “bankovne garancije u iznosu od milijun kuna koja bi mogla dovesti do potpunog kraha te nekad vodeće projektantske kuće u Hrvatskoj”.
Zajednica ponuditelja
No, kakvo je viđenje realizacije predmetnog ugovora od strane samog naručitelja HŽ Infrastrukture te je li posrijedi garancija kao navodna ugroza doista prijetnja čak za vremenski neograničeno poslovanje Instituta? U HŽ Infrastrukturi ukazuju na problem koji postoji glede ispunjenja u ugovorenom roku, pritom naglašavajući da je tu riječ o europskim sredstvima i interesu tvrtke te RH, pa to znači da su ključni instrumenti zaštite interesa s kojima raspolažu. Kako navode, ugovor za izradu projektne dokumentacije za izgradnju drugog kolosijeka, obnovu i modernizaciju na pružnoj dionici Škrljevo – Rijeka – Jurdani sklopljen je 2016. sa zajednicom ponuditelja koju čine Institut IGH i Granova.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu