Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

HURA osudila laži ‘seksi čistačica’

Autor: Bernard Ivezić
29. studeni 2011. u 22:00
Podijeli članak —

Sud časti HURA-e jednoglasno osudio kampanju agencije Metro Mayer zbog kršenja Kodeksa i prozvao je ‘neistinitom, neprimjerenom i neprihvatljivom’

Marketinška industrija osudila je kampanju ‘seksi čistačica’ Maids4fun agencije Metro Mayer koja se širenjem laži dokopala publiciteta na internetu i u novinama te se potom time hvalila na svojim internetskim stranicama. Sud časti HURE objavio je da je time prekršen Kodeks oglašavanja i tržišnog komuniciranja, a kampanju “seksi čistačica” opisuje “neistinitom, neprimjeronom i neprihvatljivom”.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Slobodan Presečki, predsjednik Suda časti HURE kaže da takva kampanja ne vodi dobroj praksi tržišnog komuniciranja. “To što je agencija Metro Mayer napravila je zavaravanje i to ne treba raditi”, ističe Presečki.Odluku su podržali svi članovi Suda časti: Iva Kutle iz Digitela, Kamilo Antolović iz K&K-a, Boris Kovaček iz Da!, Ivanka Mabić iz Biža, Slobodan Presečki iz McCanna, Suzana Kulaš iz Tfma i Damir Kotrman iz D.I.D.-a. U oglasu se proziva i medije koji su kampanju prenijeli i preporuča Hrvatskom vijeću za medije da preispita neistinite napise i nekritičko preuzimanje te teme. Poslovni dnevnik prvi je raskrinkao projekt Maids4fun agencije Metro Mayer kao lažnu priču. Štoviše, pri tome se prvi obratio i zatražio stručno mišljenje HURE i HUOJ-a, a oba su udruženja već u inicijalnim reakcijama negativno opisala reklamnu kampanju koja širi dezinformacije. “Maids4fun nije ‘teaser’, jer da je onda bi nešto prešutio kako bi zaintrigirao javnost, a nije ni gerila marketing jer sve ima neke granice i nikome ne bi trebao biti cilj da publiku vuče za nos”, zaključuje Presečki.

Marketinška industrija osudila je kampanju ‘seksi čistačica’ Maids4fun agencije Metro Mayer koja se širenjem laži dokopala publiciteta na internetu i u novinama te se potom time hvalila na svojim internetskim stranicama. Sud časti HURE objavio je da je time prekršen Kodeks oglašavanja i tržišnog komuniciranja, a kampanju “seksi čistačica” opisuje “neistinitom, neprimjeronom i neprihvatljivom”.

Slobodan Presečki, predsjednik Suda časti HURE kaže da takva kampanja ne vodi dobroj praksi tržišnog komuniciranja. “To što je agencija Metro Mayer napravila je zavaravanje i to ne treba raditi”, ističe Presečki.Odluku su podržali svi članovi Suda časti: Iva Kutle iz Digitela, Kamilo Antolović iz K&K-a, Boris Kovaček iz Da!, Ivanka Mabić iz Biža, Slobodan Presečki iz McCanna, Suzana Kulaš iz Tfma i Damir Kotrman iz D.I.D.-a. U oglasu se proziva i medije koji su kampanju prenijeli i preporuča Hrvatskom vijeću za medije da preispita neistinite napise i nekritičko preuzimanje te teme. Poslovni dnevnik prvi je raskrinkao projekt Maids4fun agencije Metro Mayer kao lažnu priču. Štoviše, pri tome se prvi obratio i zatražio stručno mišljenje HURE i HUOJ-a, a oba su udruženja već u inicijalnim reakcijama negativno opisala reklamnu kampanju koja širi dezinformacije. “Maids4fun nije ‘teaser’, jer da je onda bi nešto prešutio kako bi zaintrigirao javnost, a nije ni gerila marketing jer sve ima neke granice i nikome ne bi trebao biti cilj da publiku vuče za nos”, zaključuje Presečki.

Autor: Bernard Ivezić
29. studeni 2011. u 22:00
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close