Marketinška industrija osudila je kampanju ‘seksi čistačica’ Maids4fun agencije Metro Mayer koja se širenjem laži dokopala publiciteta na internetu i u novinama te se potom time hvalila na svojim internetskim stranicama. Sud časti HURE objavio je da je time prekršen Kodeks oglašavanja i tržišnog komuniciranja, a kampanju “seksi čistačica” opisuje “neistinitom, neprimjeronom i neprihvatljivom”.
Slobodan Presečki, predsjednik Suda časti HURE kaže da takva kampanja ne vodi dobroj praksi tržišnog komuniciranja. “To što je agencija Metro Mayer napravila je zavaravanje i to ne treba raditi”, ističe Presečki.Odluku su podržali svi članovi Suda časti: Iva Kutle iz Digitela, Kamilo Antolović iz K&K-a, Boris Kovaček iz Da!, Ivanka Mabić iz Biža, Slobodan Presečki iz McCanna, Suzana Kulaš iz Tfma i Damir Kotrman iz D.I.D.-a. U oglasu se proziva i medije koji su kampanju prenijeli i preporuča Hrvatskom vijeću za medije da preispita neistinite napise i nekritičko preuzimanje te teme. Poslovni dnevnik prvi je raskrinkao projekt Maids4fun agencije Metro Mayer kao lažnu priču. Štoviše, pri tome se prvi obratio i zatražio stručno mišljenje HURE i HUOJ-a, a oba su udruženja već u inicijalnim reakcijama negativno opisala reklamnu kampanju koja širi dezinformacije. “Maids4fun nije ‘teaser’, jer da je onda bi nešto prešutio kako bi zaintrigirao javnost, a nije ni gerila marketing jer sve ima neke granice i nikome ne bi trebao biti cilj da publiku vuče za nos”, zaključuje Presečki.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu