Nakon što je u godišnjem izvješću najavio da će u 2016. godini biti primarno usmjeren na rast prihoda, Hrvatski telekom u utorak je u Zagrebu predstavio novi prodajni brend Magenta 1. Prvi put HT je u pakete spojio cjelokupnu ponudu: fiksne, mobilne i ICT usluge; te ih ponudio i privatnim i poslovnim korisnicima. I dok će mu u segmentu privatnih korisnika novi brend biti adut u osvajanju i zadržavanju većih rezidencijalnih korisnika, u poslovnom segmentu HT s Magentom 1 prvo cilja na male biznise.
98posto
svih poduzetnika su mali poduzetnici podaci su Ministarstva poduzetništva
Saša Kramar, voditelj segmenta poslovnih korisnika HT-a kaže da prvi put malim poduzetnicima donose premium uslugu. "Za veće poslovne korisnike uvijek se posebno krojilo usluge, dok se male u pravilu tretiralo kao rezidencijalu, a ovo je sad potpuno novi pristup", kaže Kramar. Prema podacima Ministarstva poduzetništva, 98 posto svih poslovnih subjekata u Hrvatskoj upravo su mali poduzetnici. HT je, prema izvješću za prošlu godinu, imao 699 tisuća poslovnih korisnika u tri segmenta (mobilnoj i fiksnoj telefoniji te brzom internetu).
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu