Poljsko emitivno tržište postaje sve bitniji faktor hrvatske turističke slike i svrstalo se u najbrže rastuće u nas sa 31 posto više gostiju i 38 posto noćenja više već u prvih sedam mjeseci.
Samo je u srpnju prema podatcima Hrvatske turističke zajednice, u nas boravilo gotovo 122 tisuće poljskih gostiju koji su ostvarili blizu 900 tisuća noćenja, što je u odnosu na isti lanjski mjesec porast od 35 posto u dolascima i 41 posto u noćenjima. U sedam mjeseci broj Poljaka u Hvratskoje je blizu 213 tisuće, a noćenja više od 1,3 milijuna. Uz sve jače marketinške aktivnosti u toj zemlji, Bojan Baketa, direktor predstavništva Hrvatske turističke zajednice u Varšavi, značajan porast dolazaka poljskih gostiju objašnjava i činjenicom kako je Poljacima bitno porastao standard te vjeruje kako će do konca godine rezultati biti još i bolji. “Gospodarska recesija u okružju još se nije odrazila na poljsko gospodarstvo, inflacija bi do konca godine mogla dosegnuti 4,6 posto, nezaposlenost je 9 posto, a prije 4 godine bila je čak 21 posto. U prvih osam mjeseci, prosječne su im plaće porasle za 10 posto, a domaća valuta u tom je razdoblju apricirala 20 posto u odnosu na euro i dolar s tendencijom daljnje apricijacije. Sve više Poljaka putuje, a Hrvatska u općem imidžu ondje vrlo visoko kotira i među poželjnijim je odmorišnim destinacijama. Uz to, Poljaci se u nas ne osjećaju gostima “drugoga reda”, objašnjava Baketa i dodaje kako pomno prate stanje na tom tržištu, gospodarska kretanja i tendencije, socijalnu sliku te stanje po medijima. Ističe kako se kontinuirano ulaže u promidžbu Hrvatske na tom tržištu – u ovoj godini HTZ je izdvojio 200 tisuća eura za oglašavanje hrvatskog turizma po poljskim medijima. Profil poljskih gostiju koji dolazi u Hrvatsku su obitelji s djecom i skupine mladih željnih provoda i zabave.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu