Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Hoteli Baška d.d. žele s M20K produžiti sezonu

Autor: Darko Bičak
16. studeni 2006. u 06:30
Podijeli članak —

Turističku ponudu Baške osmislio je 1908. godione Čeh Emil Geistlich sagradivši na plaži u Baški za ono vrijeme moderan hotel sa 33 sobe. Hotel je u Pragu reklamirao pod sloganom ‘Iz sobe ravno u more’

Hoteli Baška d.d. prvo je hotelijersko poduzeće koje je u svoje poslovanje implementiralo metodu “20 ključeva” (M20K), a prema riječima direktorice u tvrtki Vedrane Ambrosi De Magistris, već su nakon godinu dana primjene metode vidljivi pozitivni pomaci. To se prije svega odnosi na marketing i odnose s klijentima, što su ključne grane svake turističke tvrtke.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Indeksi
De Magistris objašnjava da su se za M20K odlučili zbog procjene da bi ovom metodom lakše ostvarili svoje strateške ciljeve: povećanje dobiti, smanjenje troškova, povećanje broja dana sezone, kao i motivacija zaposlenika te povećanje zadovoljstva gostiju. To u konkretnim brojkama znači da u Baški očekuju rast prihoda za 15 posto, a dobiti za 20 posto, samanjenje troškova energenata, 180.000 noćenja u čvrstim objektima i 336.000 noćenja u kampovima. Istodobno se želi dnevna izvanpansionska potrošnja njihovih gostiju podići na 20 kuna po gostu. Da je M20K imala efekte u ovoj tvrtki pokazuju i indeksi poslovnih rezultata za prvih devet mjeseci 2006. godine. Tako je planirani prihod za cijelu 2006. godinu 115, a dosad je ostvareno 114, od planirane dobiti indeksa 120 ostvareno je 116, dok je vanpansionska potrošnja s indeksom 147 već u prvih devet mjeseci premašila planiranih 118 u čitavoj godini. Dosad je implementirano devet ključeva, a tvrtka od svojih zaposlenika očekuje da godišnje daju barem dva korisna prijedloga, koje Uprava nagrađuje sa 200 kuna. Vedrana Ambrosi De Magistris, voditeljica M20K u ovoj hotelijerskoj tvrtki, objašnjava da su i pojedini odjeli u njihovoj tvrtki dobili konkretne zadatke za poboljšanje poslovanja.
Tako se od recepcija očekuje skraćivanje vremena chek in/out procesa (prijave i odjave) za 50 posto. Kuhinje bi trebale povećati produktivnosti i prodaju u restoranu za 20 posto dok bi održavanje trebalo skratiti vrijeme odaziva na kvar i popravak.

Hoteli Baška d.d. prvo je hotelijersko poduzeće koje je u svoje poslovanje implementiralo metodu “20 ključeva” (M20K), a prema riječima direktorice u tvrtki Vedrane Ambrosi De Magistris, već su nakon godinu dana primjene metode vidljivi pozitivni pomaci. To se prije svega odnosi na marketing i odnose s klijentima, što su ključne grane svake turističke tvrtke.

Indeksi
De Magistris objašnjava da su se za M20K odlučili zbog procjene da bi ovom metodom lakše ostvarili svoje strateške ciljeve: povećanje dobiti, smanjenje troškova, povećanje broja dana sezone, kao i motivacija zaposlenika te povećanje zadovoljstva gostiju. To u konkretnim brojkama znači da u Baški očekuju rast prihoda za 15 posto, a dobiti za 20 posto, samanjenje troškova energenata, 180.000 noćenja u čvrstim objektima i 336.000 noćenja u kampovima. Istodobno se želi dnevna izvanpansionska potrošnja njihovih gostiju podići na 20 kuna po gostu. Da je M20K imala efekte u ovoj tvrtki pokazuju i indeksi poslovnih rezultata za prvih devet mjeseci 2006. godine. Tako je planirani prihod za cijelu 2006. godinu 115, a dosad je ostvareno 114, od planirane dobiti indeksa 120 ostvareno je 116, dok je vanpansionska potrošnja s indeksom 147 već u prvih devet mjeseci premašila planiranih 118 u čitavoj godini. Dosad je implementirano devet ključeva, a tvrtka od svojih zaposlenika očekuje da godišnje daju barem dva korisna prijedloga, koje Uprava nagrađuje sa 200 kuna. Vedrana Ambrosi De Magistris, voditeljica M20K u ovoj hotelijerskoj tvrtki, objašnjava da su i pojedini odjeli u njihovoj tvrtki dobili konkretne zadatke za poboljšanje poslovanja.
Tako se od recepcija očekuje skraćivanje vremena chek in/out procesa (prijave i odjave) za 50 posto. Kuhinje bi trebale povećati produktivnosti i prodaju u restoranu za 20 posto dok bi održavanje trebalo skratiti vrijeme odaziva na kvar i popravak.

Češki hotelijer
Počeci organiziranog turizma u Baški sežu u davnu 1904. godinu kada je osnovano Društvo za uljepšavanje mjesta, da bi već 1906. bio otvoren prvi hotel, “Zvonimir”. Turističku ponudu Baške osmislio je i dao joj ubrzanje Čeh Emil Geistlich sagradivši na plaži u Baški za ono vrijeme moderan hotel “Baška” sa 33 sobe. Hotel je u Pragu reklamiran pod sloganom “Iz sobe ravno u more”. Dok je 1908. godine broj registriranih gostiju bio 18, taj se broj u 1912. godini povećao na 1785. Između 1921. i 1940. godine u Baški su poslovali hoteli Baška, Grandić, Velebit, Zvonimir, Praha i Volarić, svi sagrađeni do 1914. godine, te hoteli Kvarner, Triglav i Europa sagrađeni 1930. godine. Uz njih je bilo sagrađeno niz modernih vila i pansiona. Godine 1949. osnovano je Hotelsko poduzeće Baška koje od 1994. godine, nakon pretvorbe, posluje pod nazivom Hoteli Baška d.d. U početku je tvrtka imala u svom sastavu jedan hotel (bivši hotel Volarić) i gostionicu Ribar te dvoje zaposlenih i 12 sezonaca, da bi se danas došlo do 80 zaposlenika i isto toliko sezonaca. Nakon rata, godine 1955., počeli su dolaziti prvi strani gosti, a već 1956. godine sklopljeni su prvi ugovori sa stranim agencijama Goettler, Capri i Ruefa iz Beča posredstvom Kvarner Expressa iz Opatije.

Investicije nakon privatizacije
Od 1994. godine, nakon pretvorbe, Hoteli Baška posluju kao dioničko društvo mješovitog vlasništva te dolazi do velikih investicija u sve smještajne kapacitete. Godine 1998. kompletno je obnovljena Corinthia I. na razinu hotela sa četiri zvjezdice, sa svim pratećim sadržajima. Iste godine na mjestu bungalova, sagrađene su Ville Corinthia*** te obnovljen kamp Zablaće. Daljnji razvoj i rast tvrtke rezultirao je novim ulaganjima 2003. godine. Stara depadansa Zvonimir kompletno je renovirana u Hotel Zvonimir, prvi hotel sa četiri zvjezdice na otoku Krku direktno na plaži. Depadansa Adria također je renovirana i preuređena u Villu Adriju, novi objekt sa 12 suvremenih apartmana. Iste godine uložena su znatna sredstva i u kampove: sagrađene su nove sanitarne prostorije u kampu Zablaće, te nova recepcija, a u kampu Bunculuka renovirani su recepcija i sanitarni čvor.

Autor: Darko Bičak
16. studeni 2006. u 06:30
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close