Grupa Podravka u prvih je šest mjeseci 2024. ostvarila gotovo deset posto veće prihode od prodaje nego u istom razdoblju lani. Oni su iznosili 380,4 milijuna eura, odnosno 34,1 milijun eura više. Prihodi segmenta Prehrane pritom su porasli za 25,3 milijuna eura ili 9,6 posto u odnosu na prvih šest mjeseci 2023., dok je rast prihoda segmenta Farmaceutike iznosio 8,8 milijuna eura ili 10,8 posto.
Najznačajniji rast prihoda Podravka je u segmentu Prehrane u prvih šest mjeseci 2024. ostvarila na tržištu zapadne Europe, gdje se posebice izdvaja Njemačka, s rastom od čak 78,4 posto u odnosu na isto razdoblje lani. Na tržištu SAD-a prihodi od prodaje vlastitih brendova rasli su 25,4 posto, dok projekt pozicioniranja Podravke USA kao središta za izvoz brendova jugoistočne Europe u SAD napreduje prema planu te je volumen distribusijskih aktivnosti u SAD-u povećan pet puta u odnosu na isto razdoblje lani. Prodaja je snažno rasla i u jugoistočnoj Europi, ukupno deset posto, a najznačajnije u BiH i Crnoj Gori. Na tržištu Hrvatske zabilježen je rast prodaje od 7,5%.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu