Glasujte u našoj anketi: Hoće li hrvatske tvrtke slijediti primjer Saponije?

Autor: Poslovni.hr , 28. veljača 2023. u 11:22
Foto: Dubravka Petric/PIXSELL

Napravljen je kompromis između cijena inputa s jedne i maloprodajnih cijena s druge strane.

Osječka Saponija neće biti među onima koji će povećavati cijene svojih brendova.

>>U našoj novoj anketi na LinkedIn stranici Poslovnog dnevnika možete glasovati očekujete li isti potez i od ostalih hrvatskih tvrtki

Bez udara na džep potrošača

Napravljen je kompromis između cijena inputa s jedne i maloprodajnih cijena s druge strane, kaže predsjednica Uprave Saponije Dajana Mrčela, dodajući da su se ta kretanja neminovno odrazila na pad profitabilnosti proizvoda, ali da je kompanija odlučila dio povećanih troškova proizvodnje nadoknaditi iz vlastitih izvora i neće prebacivati teret na svoje potrošače.

Objašnjavajući odluku zašto se neće pridružiti novom najavljenom valu poskupljenja ona ističe kako, unatoč povećanim troškovima, kompanija ovu poslovnu godinu neće gledati kao godinu profitabilnosti, nego investicija i uz potporu potrošača učvršćivanja pozicija svojih brendova na najvišim pozicijama na hrvatskom i Adria tržištu.

 

Komentari (1)
Pogledajte sve

Kupujmo Hrvatsko!

Jeste pitali dionicare ,sta oni misle

New Report

Close