Iako Gapove trgovine u Europi nisu toliko raširene kao primjerice u SAD-u, ovaj američki brend drugi je modni brend u svijetu. Grčka Marinopoulos grupa, koja je vlasnik Gapove franšize za istočnu i jugoistočnu Europu, odlučila se za otvaranje trgovine u Zagrebu, a uskoro se planiraju proširiti i na Beograd. Gotovo dva mjeseca nakon otvorenja trgovine u Zagrebu u Gapu su zadovoljni odazivom kupaca i rezultatima prodaje. “Marinopoulos grupa vodi Gapovu franšizu u Grčkoj, Cipru, Rumunjskoj, Bugarskoj, Hrvatskoj, a od sljedeće godine i Srbiji”, kaže Aleksandar Rodić iz agencije K&K koja je zadužena za Gapov marketing u Hrvatskoj te dodaje kako je prodaja vrlo zadovoljavajuća.
Dobitna kombinacija
“Hrvatska je živo tržište s mnogo međunarodnih brendova od kojih je najveći konkurent Zara”, kaže Rodić, no dodaje kako se u Gapu ne boje konkurencije jer smatraju da na hrvatskom tržištu ima mjesta za više kvalitetnih stranih brendova. Gap je najmladalačkiji i najinternacionalniji brend unutar grupacije Marinopoulos te je kao takav izuzetno pogodan za ulazak na neko tržište. Što se tiče zapadnoga europskog tržišta, Gap je prisutan u Velikoj Britaniji, Irskoj, Francuskoj i Italiji, no ne i u Njemačkoj ili Austriji. To je možda i razlog da Hrvati do sada nisu bili vezani za taj brend kao što su vezani za neke druge međunarodne modne brendove. Gap u Hrvatskoj zapošljava 18 djelatnika među kojima su prodavači i pomoćno osoblje koji uglavnom rade na pola radnog vremena te imaju ured koji se bavi financijama i odvjetnicu. “Roba koju dobivamo nabavlja se u Americi, ali osoba koja je zadužena za odabir kolekcije (buyer) je iz Grčke i bira kolekcije šest mjeseci unaprijed”, kaže Daria Kuljić, poslovođa (store manager) zagrebačke trgovine. Ipak, mnogi su se kupci dolaskom Gapa u Zagreb bunili kako je roba preskupa, ili nije jednake kvalitete kao ona u Americi.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu