Podravka, jedina hrvatska tvrtka s predstavništvom u Kini, jednoj od najjačih ekonomskih sila svijeta i ogromnom prodajnom tržištu, najavila je kako ga planira osvojiti ciljanim proizvodima. Iako se već zna da u Kinu idu kategorije dječje hrana brenda Lino, još nije poznato što će od tog bogatog asortimana točno biti na policama kineskih trgovačkih lanaca.
“Imali smo cijelu kinesku delegaciju u Koprivnici, a ja sam im bio domaćin. Imali su priliku degustirati naše proizvode, probali su Čokolino kao naš brend te Lješnjak Čokolino. Za njih su to bila potpuno nova stvar. Neobično im je jer se s takvim proizvodima još nisu susreli, a posebno im je bilo interesantno što je ta pahuljica vrlo jednostavna za pripremu, samo se umiješa”, kaže Zoran Smokrović, direktor Tvornice dječje hrane i kremnih namaza.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu