FOTO: I u listopadu pune hotele, a vraća se i ovaj važan segment hotelskog biznisa

Autor: Marija Crnjak , 27. rujan 2021. u 11:00

Bez obzira na to što je cijela Hrvatska od početka rujna na crvenoj listi, nove rezervacije i dalje im svakodnevno stižu

Da će jesenska popunjenost hotela u ovoj godini nadmašiti predpandemijsko razdoblje, potvrđuju i u grupaciji Bluesun Hotels&Resorts, čiji su hoteli zbog potražnje otvoreni gotovo do kraja istopada. Također, javljaju i o snažnom povratku kongresnih gostiju i evenata.

„S rujnom se, zbog početka školske godine, mijenja struktura gostiju, te dolazi do promjene motiva dolaska, to nije samo more i sunce. To su gosti koji zahtijevaju mnogo više dodatnih sadržaja, aktivniji su, mnogo mobilniji, skloniji istraživanju destinacije, zaleđa, unutrašnjosti Hrvatske, mnogo više se bave sportom, posvećeniji su sebi, stoga više istražuju i lokalnu gastronomiju i koriste wellness sadržaje” kaže Stjepko Šošić, direktor upravljanja prihodima Bluesun Hotels & Resorts.

Stoga su u kompaniji u prvi plan stavili ponudu sportskih, gastronomskih i wellness sadržaja i paketa, a u promociji se obratili parovima i individualcima, koji su u ovom periodu sezone najzastupljeniji jer žele izbjeći najveće gužve i vrućine.

Također, bez obzira na to što je cijela Hrvatska od početka rujna na crvenoj listi, nove rezervacije i dalje im svakodnevno stižu. “U nekim terminima za kraj rujna morali smo i zaustavljati prodaju zbog nedostatka kapaciteta. S obzirom na to da nam je kroz rujan na ruku išlo i jako lijepo vrijeme, veliki dio gostiju je svoje boravke produljio za nekoliko dana u odnosu na period koji su inicijalno rezervirali, dodaje Šošić.

Trenutno u Bluesunovih devet otvorenih hotela, od toga je njih šest na Makarskoj rivijeri, i jednog kampa, osim sve većeg broja individualnih gostiju borave sportske i fitness grupe.

„Krajem rujna i kroz listopad imamo i brojna MICE (meetings, incentives, congresses and events) događanja u našim hotelima s kongresnim kapacitetima. MICE je ove jeseni mnogo jači no što smo očekivali i postoji izrazita potražnja iz korporativnog okruženja, te nas osobito veseli oporavak ovog prodajnog segmenta koji je izuzetno bitan za produljenje sezone. Riječ je o radnim sastancima i uglavnom o domaćim tvrtkama iz područja medicine, IT sektora i farmaceutske industrije”, otkriva  Marija Benjak, voditeljica direktne, grupne i MICE prodaje.

Komentirajte prvi

New Report

Close