Da će jesenska popunjenost hotela u ovoj godini nadmašiti predpandemijsko razdoblje, potvrđuju i u grupaciji Bluesun Hotels&Resorts, čiji su hoteli zbog potražnje otvoreni gotovo do kraja istopada. Također, javljaju i o snažnom povratku kongresnih gostiju i evenata.
„S rujnom se, zbog početka školske godine, mijenja struktura gostiju, te dolazi do promjene motiva dolaska, to nije samo more i sunce. To su gosti koji zahtijevaju mnogo više dodatnih sadržaja, aktivniji su, mnogo mobilniji, skloniji istraživanju destinacije, zaleđa, unutrašnjosti Hrvatske, mnogo više se bave sportom, posvećeniji su sebi, stoga više istražuju i lokalnu gastronomiju i koriste wellness sadržaje” kaže Stjepko Šošić, direktor upravljanja prihodima Bluesun Hotels & Resorts.
Stoga su u kompaniji u prvi plan stavili ponudu sportskih, gastronomskih i wellness sadržaja i paketa, a u promociji se obratili parovima i individualcima, koji su u ovom periodu sezone najzastupljeniji jer žele izbjeći najveće gužve i vrućine.
Trenutno u Bluesunovih devet otvorenih hotela, od toga je njih šest na Makarskoj rivijeri, i jednog kampa, osim sve većeg broja individualnih gostiju borave sportske i fitness grupe.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu