Jedan od najatraktivnijih zagrebačkih hotela Esplanade Zagreb Hotel, kojemu je ova godina prva u kojoj nakon dužeg vremena posluje samostalno bez međunarodnog (upravljačkog) brenda, nakon prošle uspješne godine i u ovoj očekuje nastavak dobrih rezultata planirajući porast popunjenosti od 4,5 posto uz blagi porast prosječne cijene.
Doznaje se to od generalnog direktora Esplanade Ivice Krizmanića koji zadovoljan funkcioniranjem i poslovanjem hotela ističe da su prošlu godinu završili s porastom noćenja od 11 posto u odnosu na godinu prije te porastom popunjenosti smještaja za 5 posto.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu