Svake sekunde proda se 16 proizvoda robne marke President na tržištima 148 zemalja. Riječ je ne samo o najpoznatijoj robnoj marki sireva i maslaca unutar francuske korporacije Lactalis nego i najpoznatijoj robnoj marki na ukupnom svjetskom tržištu, podsjetili su jučer u Dukatu objavljujući da je ta kompanija preuzela ulogu regionalnog uvoznika i distributera President proizvoda za zemlje jugoistočne Europe. Robna marka President godišnje generira prihod u visini milijardu eura, od čega se 50 posto ostvari na francuskom tržištu, a ostatak izvozom. Unatrag pet godina prodaja proizvoda iz lepeze President imala je dvoznamenkasti rast što je jedan od motiva zbog kojih se i Dukat uključio u distribuciju za tržišta zemalja nastalih iz bivše Jugoslavije te Albaniju, Bugarsku i Rumunjsku, kazala je glasnogovornica Dukata Helena Wolsperger. Dukat je u svibnju 2007. postao član grupacije Lactalis, a nedugo potom preuzeo je ulogu centra za širenje mliječnog biznisa na tržišta šire regije, podsjetila je Wolsperger navodeći kako je i ekskluzivno pravo distribucije President proizvoda na tragu daljnjeg jačanja i pozicioniranja Dukata kao vodećeg regionalne marke mliječnih proizvoda.
Robna marka President godišnje generira prihod od milijardu eura, 50% proizvoda prodaje u Francuskoj
Svake sekunde proda se 16 proizvoda robne marke President na tržištima 148 zemalja. Riječ je ne samo o najpoznatijoj robnoj marki sireva i maslaca unutar francuske korporacije Lactalis nego i najpoznatijoj robnoj marki na ukupnom svjetskom tržištu, podsjetili su jučer u Dukatu objavljujući da je ta kompanija preuzela ulogu regionalnog uvoznika i distributera President proizvoda za zemlje jugoistočne Europe. Robna marka President godišnje generira prihod u visini milijardu eura, od čega se 50 posto ostvari na francuskom tržištu, a ostatak izvozom. Unatrag pet godina prodaja proizvoda iz lepeze President imala je dvoznamenkasti rast što je jedan od motiva zbog kojih se i Dukat uključio u distribuciju za tržišta zemalja nastalih iz bivše Jugoslavije te Albaniju, Bugarsku i Rumunjsku, kazala je glasnogovornica Dukata Helena Wolsperger. Dukat je u svibnju 2007. postao član grupacije Lactalis, a nedugo potom preuzeo je ulogu centra za širenje mliječnog biznisa na tržišta šire regije, podsjetila je Wolsperger navodeći kako je i ekskluzivno pravo distribucije President proizvoda na tragu daljnjeg jačanja i pozicioniranja Dukata kao vodećeg regionalne marke mliječnih proizvoda.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu