Tri mjeseca nakon uvođenja novog korporativnog logotipa, Dalmacijavino je predstavilo potpuno novi izgled svih svojih proizvoda. Naslanjajući se na novu priču o brendu Dalmacijavina koja kaže 'Pomalo…' osmišljene su i dizajnirane nove etikete za vina, jaka alkoholna pića i Pipi.
Tako je i lajtmotiv na svim etiketama vina i većine jakih alkoholnih pića ilustracija izvedena u tušu (tzv. kroki).
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Izrazito loše rješenje s aspekta suvremenog, naprednog potrošača. Dizajn je rađen za one druge!
Meni se ne sviđa što se naglašava suvremenost …ovo je retro stil, s naglaskom na ženstvenost,
da ne velim seksualnost i sladunjavost pića…..
To će piti djeca.
Memi izgleda lijepo i moderno jedino sumnjam da je kvalitetnije nego orginal
Uključite se u raspravu