Iz pogona Đure Đakovića u Slavonskom Brodu izašlo je dosad u različitim verzijama ukupno više od 700 tenkova M84, a od toga ih je 149 završilo u Kuvajtu. Tenkovi se više ne proizvode, i to ne zbog toga što Đuro Đaković ne bi imao tehnologiju i know how, već zbog zasićenosti tržišta i sve tanjih vojnih budžeta za tu namjenu.
Tako zasad i nije izgledno da će u skorije vrijeme biti novih tenkova iz Slavonskog Broda, iako su prije nekoliko godina u Đuri Đakoviću predstavili koncept svog novog tenka Degman. Zato su se u toj tvrtki orijentirali na modernizaciju te generalnu reviziju borbenih grdosija koje su proizvedene u njihovim halama. Trenutačno obnavljaju četiri tenka za Hrvatsku vojsku, a u idućem razdoblju trebli bi potpuno obnoviti 40 hrvatskih tenkova M84. Ovoga tjedna, za posjeta predsjednika RH Ive Josipovića Slavonskom Brodu, predan je prvi obnovljeni tenk. Vrijednost tog posla je 10 milijuna kuna, što znači da obnova jednog tenka stoji oko 2,5 milijuna kuna. U Đuri Đakoviću očekivali su da će potpisati ugovore i za ostatak hrvatskih tenkova, no to je sada neizvjesno zbog proračunskog deficita i rezanja vojnoga proračuna.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.http://arhiv.slobodnadalmacija.hr/20070212/novosti01.asp
Trenutačno “hladni pogon” tenkovskog dijela slavonskobrodske tvrtke ima oko 150 radnika, koji su zbog nedostatka posla uglavnom raspoređeni na neke druge zadatke unutar koncerna. Grbac objašnjava kako su s količinom posla posljednjih godina mogli matematički imati zaposleno samo 10-ak radnika.
Uključite se u raspravu