Čazmatrans preuzima šibenski ATP

Autor: Suzana Varošanec , 24. svibanj 2016. u 08:07
Tvrtka sa 200-tinjak radnika uspješno posluje/Sanjin Strukić/PIXSELL

Čazmatrans Nova planira uložiti u obnovu autobusa. Otpuštanja neće biti, a sindikat je zadovoljan jer je slično spašen Croatia Bus.

Šibenski Autotransport u stečaju s oko 90 milijuna kuna dugova, godinama potencijalna lovina za veći broj tvrtki iz prijevozničkog biznisa, konačno će dobiti novoga vlasnika. Potvrda se očekuje na skupštini vjerovnika koja se održava danas, a glavna točka dnevnog reda prijedlog je stečajnog plana prema kojem šibensku tvrtku preuzima Čazmatrans – Nova.

Stečajna upraviteljica Marica Nekić uoči skupštine rekla je kako očekuje pozitivan rasplet, što praktički znači i kraj stečaja započetog 2012. godine, uz očuvanje djelatnosti i radnih mjesta za oko 160 radnika.  "Čazmatrans – Nova trebala bi preuzeti Autotransport. Naime, nadamo se da će vjerovnici prihvatiti plan. Tvrtka ima dobru perspektivu", izričita je Nekić. Kao odlučujuća za navedeni ishod, s izgledima za brzo preuzimanje već u lipnju, navodno je pozicija koju u tom postupku danas ima tvrtka iz Čazme kao stečajni vjerovnik, ali i kao razlučni vjerovnik.

 

90milijuna

kuna iznose dugovi šibenske tvrtke u stečaju otvorenom 2012.

Prema objašnjenju stečajne upraviteljice, otkupom tražbine od države, odnosno od Ministarstva financija, Čazmatrans – Nova postala je većinski vjerovnik šibenskog dužnika, i to "s oko 85 posto tražbina". Pojedinosti te transakcije trenutačno nisu dostupne, no čini se da je upravo time otvoren put za stečajni plan i preuzimanje. Poslovanje tvrtke iz Čazme sa 200-tinjak radnika uspješno vodi direktor Dragan Marinović. S gotovo 160 milijuna kuna prihoda u 2014., unatoč padu od 15-ak posto, imali su neto odbit.

U Šibeniku planiraju ulaganja u obnovu najmanje trećine od postojećih 40-ak autobusa. Uz smanjenje troškova tako namjeravaju unaprijediti prijevozničke usluge, a otpuštanja neće biti. U Sindikatu hrvatskog vozača pozdravljaju preuzimanje. Podsjećaju na to da je također kroz stečaj preuzet i spašen Croatia Bus. Okolnosti za poslovanje, ali i rad vozača, bit će puno lakši izvan stečaja, zaključuje sindikalni šef Miljenko Gočin.

Komentirajte prvi

New Report

Close