Riječka farmaceutska tvrtka Jadran Galenski Laboratorij od listopada izvozi i na tržište Velike Britanije što predstavlja jedan od ključnih projekata za postizanje strateškog cilja internacionalizacije tvrtke.
JGL je u Britaniju izvezao prvu količinu proizvoda iz linije Aqua Maris koja predstavlja najinternacionalniji brend ove tvrtke, ali i jedan od najuspješnijih hrvatskih izvoznih brendova čiji izvoz čini 98 posto njegove prodaje. JGL je tijekom proteklih 13 godina razvio čitavu paletu proizvoda Aqua Maris za njegu i terapiju uha, grla i nosa, a zahvaljujući ovom brendu tvrtka je treći proizvođač na svijetu u kategoriji nasal saline."Velika Britanija je tržište sa 61 milijun stanovnika i sedmo tržište po prodaji bezreceptnog segmenta u svijetu. JGL-ov projekt istraživanja tržišta OTC nazalnih preparata, kao i cjelokupne poslovne okoline u Velikoj Britaniji, započeo je u siječnju 2011. godine, a na njegovu je temelju pripremljen strateški plan za ulazak na ovo zahtjevno zapadnoeuropsko tržište. Tijekom 2011. godine je uz pomoć konzultanta sastavljena lista potencijalnih partnera, te su provedene dubinske analize specifičnosti tržišta – struktura cijena, distributivni kanali, način promocije i faktori uspjeha, odnosno neuspjeha kao i brendova koji su već prisutni na tržištu. Ove pripremne aktivnosti bile su ključne za reviziju naših planova i optimizaciju pristupa, te za proces pregovora s potencijalnim partnerima koji je završio ove godine", kaže Anna Marija Donadić, rukovoditeljica programa Aqua Maris.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu