U moru sumornih vijesti o podbačaju cijepljenja i novom valu mutiranog koronavirusa kao bomba je odjeknula vijest da je mladi poduzetnik Mate Rimac preuzeo kultni automobilistički brend Bugatti. Povijesni uspjeh tvrtke koja je još 2009. operirala iz garaže, a malo tko vjerovao u planove stvaranja hiperautomobila u Hrvatskoj u kojoj se automobili uvoze, ali ne proizvode, izuzetan uspjeh, no ipak je ispod radara prošla poslovna strana te priče.
Udruživanjem Rimac Automobila i Bugatti Automobilesa stvara se ‘joint venture’ Bugatti Rimac (u kojoj će većinski udio imati novoformirana Rimac grupa), a koji će (in)direktno kontrolirati njemački Porsche s 58,2 posto vlasništva, dok će Mate Rimac ostati na čelnoj poziciji, ali s manjinskim paketom od 20,4 posto dionica.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.U Bugatti Rimac kompaniji, Rimac ima 55%. U Rimac Technology Rimac ima 37%. Jedna firma s drugom formalno-pravno nema veze. Odnosno to su dva pravna subjekta. Nema tu nikakvog matematičkog zbrajanja.
Uključite se u raspravu