Francuska grupacija Bricostore otvara danas u istočnom dijelu Zagreba svoj treći, i dosad najveći, trgovački centar u Hrvatskoj vrijedan 187 milijuna kuna. O tome zašto su se odlučili investirati te što očekuju od hrvatskog tržišta, razgovarali smo s Philippeom Bressonom, predsjednikom Uprave Bricostorea.
Na čemu ste temeljili procjenu da u Hrvatskoj, pogotovo Zagrebu, ima prostora za još jednu megatrgovinu?
Segment “uradi sam” na hrvatskom se tržištu u posljednjih nekoliko godina brzo razvija i povećan je interes za proizvode i usluge za izgradnju, uređenje i obnovu doma. Nažalost kriza je utjecala na kupce smanjujući kupovnu moć i potrošnju, no to je i razlog zbog čega se kupci sve više samostalno upuštaju u radove i uređuju dom prema svojim idejama i radom. Zbog toga i mi krizu ne promatramo kao problem, već kao priliku za razvoj poslovanja. Za kupce u Hrvatskoj, pa tako i u Zagrebu, dolazak novoga prodajnog centra dobra je vijest, jer će utjecati na jačanje konkurentnosti, a time i do stvaranja boljih uvjeta za kupce.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu