VUKOVAR – Na temelju odluke Nadzornog odbora kombinat Borovo je krajem siječnja oglasio prodaju 50 vlastitih poslovnih prostora koji se nalaze na području čitave bivše Jugoslavije.
Na prodaju je ponuđeno devet lokala u Hrvatskoj, 15 trgovina u BiH, sedam poslovnih prostora s područja Srbije, Crne Gore i Kosova te svih 19 prodavaonica Borova koje se nalaze u Makedoniji.
Dugoročna strategija
“Riječ je o imovini koju smo ocijenili nefunkcionalnom, a kapital dobiven njihovom prodajom namjeravamo utrošiti u revitalizaciju i modernizaciju dijela proizvodnih pogona te obnovu postojećih prodajnih kapaciteta. Tim poslovnim potezom očekujemo ostvarivanje dobiti od blizu sedam milijuna eura, a odluka je temeljena na dugoročnoj strategiji razvoja poslovne grupe”, objasnio je predsjednik Uprave Borova Mirko Ćavara. Prema njegovim riječima, objekti ponuđeni na prodaju predstavljaju tek dio ukupne imovine Borova na području bivše države gdje je do Domovinskog rata taj privredni gigant imao 620 prodavaonica, od čega 70 posto u svom vlasništvu, preko kojih je godišnje plasirano 14 milijuna pari obuće godišnje.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu