Atlantic Grupa i tvrtka Pipi Beverages potpisali su ugovor o strateškom partnerstvu kojim kompanija Emila Tedeschija postaje distributer jednog od najpoznatijih regionalnih bezalkoholnih pića.
Vrijednost transakcije nije objavljena. Potpisu ugovora održanom u Splitu prisustvovali su Srećko Nakić, potpredsjednik Atlantic Grupe te Luka Diel-Zadro, predsjednik Uprave Pipija.
Velika ambicije Pipija
Ugovor je stupio na snagu 1. listopada nakon čega će Atlantic prvo distribuirati Pipi proizvode diljem Hrvatske, a naknadno se planira da Atlantic preuzme i tržište Slovenije. Simbolično, ugovor je potpisan na splitskim Bačvicama, mjestu koje je više puta obilježilo povijest brenda, počevši od kultne reklame s Anom Sasso do Spomenika neisklesanom tijelu.
“Ugovor je potpisan na obostrano zadovoljstvo i dolazi kao prirodna suradnja s obzirom na standarde na kojima inzistiramo mi u Pipi te naši novi partneri iz Atlantica. Efikasan, brz i uspješan proces distribucije od iznimne je važnosti za naše poslovanje, a predavanje tog važnog segmenta Atlanticu garancija je da će funkcionirati još na višoj razini. Zadnje desetljeće Pipi je učinio značajne iskorake u svim segmentima poslovanja, od jačanja brenda, širenja asortimana, rasta prodaje, izlaska na strana tržišta pa do međunarodnih suradnji kao što je recentna s novim lancem odjeće Higginsom.
Daljnje jačanje distribucije prirodna je nadogradnja naših velikih ambicija, a simbolika lokacije na kojoj potpisujemo ugovor govori koliko poštujemo i držimo do svojeg naslijeđa te koliko je ono snažan temelj našeg brenda. Veselimo se suradnji i vjerujemo da će pouzdan i renomiran partner kao što je Atlantic donijeti kvalitetu više našem poslovanju, a isto tako da mi jačamo njihov respektabilan portfelj principala”, istaknuo je Luka Diel-Zadro.
“Osim temeljne poslovne vrijednosti koja se ogleda i u kompatibilnosti portfelja, ova suradnja za mene ima i emotivnu notu. Odrastajući u istom gradu s brendom Pipi s veseljem pratim njegovo širenje granica uspješnosti, a uvjeren sam ćemo ovom poslovnom suradnjom ljestvicu podići još i više”, rekao je Srećko Nakić.
Atlantic Grupa zajedno sa svojim partnerom Atacom (distribucija na tržištima Bosne i Hercegovine i Crne Gore), vodeći je distributer robe široke potrošnje s više od tisuću vozila i direktnim pristupom u preko 70 tisuća prodajnih mjesta, visoko razvijenim znanjem u upravljanju ključnim kupcima, upravljanju kategorijama proizvoda, logistici i trade marketingu.
Atlantic Grupa je u prvoj polovici 2025. godine zabilježila prihod od prodaje u iznosu od 559,5 milijuna eura, što u odnosu na isto razdoblje prošle godine predstavlja rast od 9,2 posto. Dobit prije kamata, poreza i amortizacije (EBITDA) iznosi 50,7 milijuna eura, što je pad od 11,7 posto, dok je neto dobit pala 39,4 posto i iznosi 14,8 milijuna eura.
Nova organizacija
U segmentu distribucije, najveći rast zabilježen je u Strateškom distribucijskom području (SDP) Srbija (+25,2%) i Sjeverna Makedonija (+13,9%). Na najvećem tržištu, Hrvatskoj, ostvaren je rast prodaje od gotovo šest posto čime je dodatno učvršćena tržišna pozicija. U ukupnoj prodaji Atlantic Grupe, vlastiti brendovi sudjeluju s 64,9 posto, ljekarničko poslovanje s 8,9 posto, dok principalski brendovi čine 26,2 posto prihoda.
Atlantic Grupa će u 2026. godinu ući s novom, osnaženom organizacijom koja jasno odražava strateške prioritete, počevši od krovne razine, a za segment distribucije bit će odgovoran upravo Srećko Nakić. U odnosu na internacionalni aspekt razvoja poslovanja formira se novo strateško distributivno područje Međunarodna tržišta, na čelu s Natašom Kljaić, dosadašnjom glavnom direktoricom za austrijsko tržište.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu