Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Arhiv-Trezor pouzdanošću zadivio i Hrvatski državni arhiv

Autor: Tomislav Pili
15. veljača 2010. u 22:00
Podijeli članak —

Arhiv-Trezor još od 2002. godine rješava probleme drugih tvrtki koje imaju problem manjka prostora za arhiviranje svoje poslovne dokumentacije

Arhiviranjem dokumenata drugih tvrtki, u prostoru posebno projektiranom upravo za tu namjenu vrijednom nekoliko milijuna eura, u Hrvatskoj se ne bavi gotovo nitko. Nitko osim tvrtke Arhiv-Trezor smještene u zagrebačkom predgrađu Donji Stupnik. Na pitanje čime se ova tvrtka ustvari bavi, najkraći bi odgovor mogao glasiti: strateško upravljanje dokumentima prema najvišim svjetskim standardima. Jednostavno, Arhiv-Trezor još od 2002. rješava probleme drugih tvrtki koje imaju problem s manjkom prostora za arhiviranje svoje dokumentacije.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Rijetki domaći klijenti
Dokumentacija se pohranjuje u posebnim kutijama, otpornima na vodu, a cijela dokumentacija je skenirana bar-kodovima i njome se računalno upravlja. Drugim riječima, ovlašteni djelatnici tvrtke između stotinjak tisuća kutija s dokumentacijom u svakom trenutku znaju u kojoj se kutiji nalazi pojedini dokument. U slučaju da nekome od dvjestotinjak klijenata zatreba neki dokument, Arhiv-Trezor ga dostavlja u roku dva sata ako je sjedište klijenta na zagrebačkom području. Usluga dostave dostupna je tijekom cijele godine, nedjeljom i praznicima. Cijela hala u kojoj su uskladišteni dokumenti je klimatizirana, opremljena videonadzorom te modernim vatrodojavnim i protupožarnim sustavom.Kako ipak živimo u visokotehnološkom 21. stoljeću tvrtka nudi digitalizaciju pohranjene dokumentacije na DVD-diskove za svakodnevne potrebe. Osim toga, svaki klijent dobiva svoju zaporku, pa preko interneta u svakom trenutku može pogledati koje sve dokumente ima pohranjene u Arhiv-Trezoru. Najveće priznanje radu i kvaliteti usluge lani je dao Hrvatski državni arhiv. Ta je institucija dala suglasnost za arhiviranje u Arhiv-Trezoru dokumenata svih institucija koje su u nadležnosti Državnog arhiva. No, osim čuvanja, Arhiv-Trezor nudi i uništavanje dokumentacije koju više ne treba čuvati. Cijeli proces uništavanja snima se videokamerom, a snimka se daje klijentu kao dokaz da je sve uništeno i da pristup procesu uništavanja, odnosno dokumentima, nisu imale neovlaštene osobe. Klijenti Arhiv-Trezora dolaze pretežno iz financijskog sektora ili se radi o kompanijama u stranom vlasništvu. Domaći klijenti relativno su rijetki jer je takva vrsta usluge na ovim prostorima još uvijek nepoznanica.O ovome poduzeću Poslovni dnevnik pisao je početkom lipnja prošle godine, istaknuvši ga kao jednu od uspješnih poduzetničkih priča. Prema riječima direktora Damira Stajčića, od tada su zabilježeni određeni efekti. “Dobili smo jako pozitivan odziv od dosta tvrtki koje zbog recesije ne mogu ići u nove troškove, ali im je reportaža dala informacije koje će im sigurno pomoći da se u neka bolja vremena odluče za našu uslugu”, kazao je Stajčić.

Arhiviranjem dokumenata drugih tvrtki, u prostoru posebno projektiranom upravo za tu namjenu vrijednom nekoliko milijuna eura, u Hrvatskoj se ne bavi gotovo nitko. Nitko osim tvrtke Arhiv-Trezor smještene u zagrebačkom predgrađu Donji Stupnik. Na pitanje čime se ova tvrtka ustvari bavi, najkraći bi odgovor mogao glasiti: strateško upravljanje dokumentima prema najvišim svjetskim standardima. Jednostavno, Arhiv-Trezor još od 2002. rješava probleme drugih tvrtki koje imaju problem s manjkom prostora za arhiviranje svoje dokumentacije.

Rijetki domaći klijenti
Dokumentacija se pohranjuje u posebnim kutijama, otpornima na vodu, a cijela dokumentacija je skenirana bar-kodovima i njome se računalno upravlja. Drugim riječima, ovlašteni djelatnici tvrtke između stotinjak tisuća kutija s dokumentacijom u svakom trenutku znaju u kojoj se kutiji nalazi pojedini dokument. U slučaju da nekome od dvjestotinjak klijenata zatreba neki dokument, Arhiv-Trezor ga dostavlja u roku dva sata ako je sjedište klijenta na zagrebačkom području. Usluga dostave dostupna je tijekom cijele godine, nedjeljom i praznicima. Cijela hala u kojoj su uskladišteni dokumenti je klimatizirana, opremljena videonadzorom te modernim vatrodojavnim i protupožarnim sustavom.Kako ipak živimo u visokotehnološkom 21. stoljeću tvrtka nudi digitalizaciju pohranjene dokumentacije na DVD-diskove za svakodnevne potrebe. Osim toga, svaki klijent dobiva svoju zaporku, pa preko interneta u svakom trenutku može pogledati koje sve dokumente ima pohranjene u Arhiv-Trezoru. Najveće priznanje radu i kvaliteti usluge lani je dao Hrvatski državni arhiv. Ta je institucija dala suglasnost za arhiviranje u Arhiv-Trezoru dokumenata svih institucija koje su u nadležnosti Državnog arhiva. No, osim čuvanja, Arhiv-Trezor nudi i uništavanje dokumentacije koju više ne treba čuvati. Cijeli proces uništavanja snima se videokamerom, a snimka se daje klijentu kao dokaz da je sve uništeno i da pristup procesu uništavanja, odnosno dokumentima, nisu imale neovlaštene osobe. Klijenti Arhiv-Trezora dolaze pretežno iz financijskog sektora ili se radi o kompanijama u stranom vlasništvu. Domaći klijenti relativno su rijetki jer je takva vrsta usluge na ovim prostorima još uvijek nepoznanica.O ovome poduzeću Poslovni dnevnik pisao je početkom lipnja prošle godine, istaknuvši ga kao jednu od uspješnih poduzetničkih priča. Prema riječima direktora Damira Stajčića, od tada su zabilježeni određeni efekti. “Dobili smo jako pozitivan odziv od dosta tvrtki koje zbog recesije ne mogu ići u nove troškove, ali im je reportaža dala informacije koje će im sigurno pomoći da se u neka bolja vremena odluče za našu uslugu”, kazao je Stajčić.

Krizu dočekali spremni
Iako je vodstvo tvrtke planiralo godišnji rast između 40 i 50 posto do 2013. ,recesija je ipak poremetila planove. “Recesija je značajno usporila donošenje odluka o poslovima koji izazivaju dodatne troškove te samim tim i usporila planirani rast, ali smo prošlu godinu iskoristili za optimizaciju procesa i smanjenje troškova. Dobra je vijest da u godini u kojoj većina tvrtki otpušta ljude mi na to nismo prisiljeni”, rekao je Stajčić.

Autor: Tomislav Pili
15. veljača 2010. u 22:00
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close