Adriatica.net grupa povećala se za novu članicu. Uz Kompas, Atlas, I.D. Riva Tours, Atlas Airtours, Odisej i adriatica.net Centar putovanja, u grupaciju je ušao i A-Jedan-Rent d.o.o. iz Zagreba, franšizer njemačkog Sixta za Hrvatsku i BiH, koji će poslovati u sustavu turističke agencije Atlas. U grupaciji objašnjavaju kako su nakon organizacije članica grupe uočili potrebu za vlastitom rent-a-car agencijom iako je adriatica.net kao online agencija u svojoj dosadašnjoj ponudi već imala i rent-a-car. Učinili su to tako da je kroz partnerski odnos s tvrtkom Hermes d.o.o. iz Ljubuškog adriatica.net grupa preuzela 50 posto udjela u A-Jedan-Rent d.o.o. iz Zagreba. Korištenje rent-a-cara u adriatica.net online agenciji u 2006. godini poraslo je za više od 50 posto u odnosu na godinu ranije. Osobito je velika potražnja bila s tržišta Španjolske, UK, Skandinavije, koja na Jadran ne dolaze vlastitim prijevozom, već zrakoplovom. Bio nam je to znak da je ova usluga neophodna kako bismo našim gostima mogli ispuniti svaku pa i takvu želju da se kreću slobodno i ne ovise o transferima i čekanjima što je u ljetnim mjesecima postala praksa”, kaže Marko Vojković, predsjednik Uprave adriatica.net grupe koja u predstojećem razdoblju planira značajan rast prodaje svojih usluga kompanijama u regiji. U grupaciji ističu kako će ovim partnerstvom biti upotpunjene usluge dubrovačkog Atlasa, koji je uz Kompas jedna od najvećih DMC (destination management company) agencija na Jadranu pa će njegova pozicija kao logističke kompanije unutar adriatica.net grupe biti dodatno ojačana. A franšizer njemačkog Sixta ovom je suradnjom dobio, uz svojih dosadašnjih devet, dodatnih gotovo 50-ak prodajnih mjesta (poslovnice Atlas turističke agencije, adriatica.net Centra putovanja, te Kompasa). Dostupnost prema gostima tako im je višetruko povećana. Dosadašnje analize tržišta, ističu u adriatici.net, pokazuju kako Sixt ima 34-postotni udio na rent-a-car tržištu u Hrvatskoj te da imaju optimistične planove rasta u 2007. godini. Najavljuju kako će nova članica tržištu ponuditi sasvim novu uslugu po sistemu ključ u rukekoja će omogućiti kompanijama financijski najpovoljnije korištenje službenih vozila. Uz niz prednosti, posebnost ovog sustava je u tome što je primjenljiv i na teretni, autobusni i drugi prijevoz u kompanijama.
Korištenje rent-a-cara u adriatica.net online agenciji u 2006. godini poraslo je za više od 50 posto
Adriatica.net grupa povećala se za novu članicu. Uz Kompas, Atlas, I.D. Riva Tours, Atlas Airtours, Odisej i adriatica.net Centar putovanja, u grupaciju je ušao i A-Jedan-Rent d.o.o. iz Zagreba, franšizer njemačkog Sixta za Hrvatsku i BiH, koji će poslovati u sustavu turističke agencije Atlas. U grupaciji objašnjavaju kako su nakon organizacije članica grupe uočili potrebu za vlastitom rent-a-car agencijom iako je adriatica.net kao online agencija u svojoj dosadašnjoj ponudi već imala i rent-a-car. Učinili su to tako da je kroz partnerski odnos s tvrtkom Hermes d.o.o. iz Ljubuškog adriatica.net grupa preuzela 50 posto udjela u A-Jedan-Rent d.o.o. iz Zagreba. Korištenje rent-a-cara u adriatica.net online agenciji u 2006. godini poraslo je za više od 50 posto u odnosu na godinu ranije. Osobito je velika potražnja bila s tržišta Španjolske, UK, Skandinavije, koja na Jadran ne dolaze vlastitim prijevozom, već zrakoplovom. Bio nam je to znak da je ova usluga neophodna kako bismo našim gostima mogli ispuniti svaku pa i takvu želju da se kreću slobodno i ne ovise o transferima i čekanjima što je u ljetnim mjesecima postala praksa”, kaže Marko Vojković, predsjednik Uprave adriatica.net grupe koja u predstojećem razdoblju planira značajan rast prodaje svojih usluga kompanijama u regiji. U grupaciji ističu kako će ovim partnerstvom biti upotpunjene usluge dubrovačkog Atlasa, koji je uz Kompas jedna od najvećih DMC (destination management company) agencija na Jadranu pa će njegova pozicija kao logističke kompanije unutar adriatica.net grupe biti dodatno ojačana. A franšizer njemačkog Sixta ovom je suradnjom dobio, uz svojih dosadašnjih devet, dodatnih gotovo 50-ak prodajnih mjesta (poslovnice Atlas turističke agencije, adriatica.net Centra putovanja, te Kompasa). Dostupnost prema gostima tako im je višetruko povećana. Dosadašnje analize tržišta, ističu u adriatici.net, pokazuju kako Sixt ima 34-postotni udio na rent-a-car tržištu u Hrvatskoj te da imaju optimistične planove rasta u 2007. godini. Najavljuju kako će nova članica tržištu ponuditi sasvim novu uslugu po sistemu ključ u rukekoja će omogućiti kompanijama financijski najpovoljnije korištenje službenih vozila. Uz niz prednosti, posebnost ovog sustava je u tome što je primjenljiv i na teretni, autobusni i drugi prijevoz u kompanijama.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu