AD Plastik Grupa iz Solina, nakon sklopljenih novih poslova na europskom i ruskom tržištu, u skladu s planom rasta prihoda od 12% u 2018., realizirala je i drugu polugu koja je 'uz bok' organskog rasta – akviziciju, i to kroz preuzimanje mađarske Tisza Automotive.
Ta tvrtka ima 400 zaposlenika i lani je pridodavala 20 mil. eura, ali im je dodatno zanimljiva u kontekstu ocjene velikog prostora za rast. Kao 'mete' u proteklom razdoblju Solinjani su ozbiljno razmatrali više kompanija na tržištu srednje i istočne Europe. A na kraju se ovaj istočnoeuropski lider u branši plastičnih autodijelova odlučio za akviziciju Tisze kojom se omogućuje širenje partnerstva s autoindustrijom.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu