Svi se nadaju privremena, ali ipak značajna stagnacija ruskih i ukrajinskih turista u Crnoj Gori i Srbiji, ostavit će trag u ovoj godini na turistički promet. Zbog toga se i nakon pandemije ove zemlje sve više otvaraju prema tržištima regije, uključujući hrvatsko, gdje su se jače nego ikada predstavili tijekom proteklog vikenda na međunarodnom turističkom sajmu Place2Go u Zagrebu.
O izazovima s kojima se susreću u pripremi sezone, turističkim adutima kojima privlače goste te očekivanjima za ovu godinu razgovarali smo s predstavnicima turističkih organizacija u Crnoj Gori i Srbiji koji su Poslovni dnevnik ugostili na sajmu.


Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu