“Atlantic grupa ima tri proizvodne kompanije u Srbiji, sve ono što radimo u Srbiji i ostaje na srpskom tržištu ne bilježi se u statistikama, sigurno je da je aktivnost manja nego stvarne mogućnosti. Strani investitori nas doživljavaju kao regiju bez predrasuda” započeo je svoje izlaganje Emil Tedeschi, predsjednik Uprave Atlantic grupe koji je razgovarao 1 na 1 na panelu sa Sašom Ćeramilcem, novinarom Al Jazeere Balkan tu sklopu regionalne konferencije Poslovnog dnevnika.
“Mi smo svojevrsni čudnovati kljunaš ako ćete nas promatrati sa strane, jer smo jedinstveni i jednako jaki i relevantni na svim tržištima regije. Atlantic ima udio u bruto nacionalnom dohotku za Sloveniju, Hrvatsku, Srbiju, Bosnu i Hercegovinu i Sjevernu Makedoniju – isti. Snaga naših brendova je jednaka na svim tržištima i sinkronizirana, te nije u disbalansu. Imamo pet strateških poslovnih grupa, s dvije se upravlja iz Beograda, s dvije iz Zagreba i s jednom iz Ljubljane. Naša je proizvodnja decentralizirana. Ali za mene je regija i Austrija i sjeverna Italija. Nezamislivo mi je da Barcaffe i Argeta koje imaju proizvodnju u Izoli – da to ne promatramo kao regiju.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu