Volvo AB, drugi po veličini svjetski proizvođač kamiona jučer je otkupio 13 postotni udjel u Nissan Diesel Motor Co. za 195 milijuna dolara kako bi ojačao svoje operacije u Japanu. Udjel je Volvu prodao njihov japanski partner Nissan Motor Co. uz diskont od 14 posto u odnosu na trenutnu tržišnu vrijednost dionica. Ovim preuzimanjem Volvo je postao najveći dioničar Nissan Diesela, i time si omogućio novi put do kineskog tržišta, gdje Nissan Diesel upravlja Doingfeng Motor Corpom. Volvo će u sljedeća četiri tjedna imati priliku preuzeti i ostatak Nissan Motor Co. u Nissan Dieselu. Volvo i Nissan Motor oboje su povezani s Renaultom, koji posjeduje 44 posto dionica Nissana i 20 posto dionica Volva. Renault je svoj sektor proizvodnje kamiona Volvu prodao 2001. godine. Nisan Motor odlučio je prodati svoj udjel u Nissan Dieselu kako bi se mogao bolje usredotočiti na proizvodnju automobila. Kao i Nissan Motor, Nissan Diesel se 1999. našao na rubu bankrota, ali su obje kompanije u poslijednje 4 godine svoje poslovanje uspjele preokrenuti nabolje. Prema riječima Carlosa Ghosna, šefa Nissana i direktora u Renaultu, Volvo bi trebao biti pravi partner za Nissan Diesel, i pomoći će im stvoriti dugročno profitabilnu tvrtku. Nissan Diesel u Volvu bi trebao dobiti snažnog partnera s kojim će razvijati napredne tehnologije zaštite okoliša potrebne za opstanak u sve konkurentnijoj industriji. Nissan Diesel, najmanji od četiri japanska proizvođača kamiona, nastavit će isporučivati lake kamione i strojeve Nissanu.
Volvo AB, drugi po veličini svjetski proizvođač kamiona jučer je otkupio 13 postotni udjel u Nissan Diesel Motor Co. za 195 milijuna dolara kako bi ojačao svoje operacije u Japanu. Udjel je Volvu prodao njihov japanski partner Nissan Motor Co. uz diskont od 14 posto u odnosu na trenutnu tržišnu vrijednost dionica. Ovim preuzimanjem Volvo je postao najveći dioničar Nissan Diesela, i time si omogućio novi put do kineskog tržišta, gdje Nissan Diesel upravlja Doingfeng Motor Corpom. Volvo će u sljedeća četiri tjedna imati priliku preuzeti i ostatak Nissan Motor Co. u Nissan Dieselu. Volvo i Nissan Motor oboje su povezani s Renaultom, koji posjeduje 44 posto dionica Nissana i 20 posto dionica Volva. Renault je svoj sektor proizvodnje kamiona Volvu prodao 2001. godine. Nisan Motor odlučio je prodati svoj udjel u Nissan Dieselu kako bi se mogao bolje usredotočiti na proizvodnju automobila. Kao i Nissan Motor, Nissan Diesel se 1999. našao na rubu bankrota, ali su obje kompanije u poslijednje 4 godine svoje poslovanje uspjele preokrenuti nabolje. Prema riječima Carlosa Ghosna, šefa Nissana i direktora u Renaultu, Volvo bi trebao biti pravi partner za Nissan Diesel, i pomoći će im stvoriti dugročno profitabilnu tvrtku. Nissan Diesel u Volvu bi trebao dobiti snažnog partnera s kojim će razvijati napredne tehnologije zaštite okoliša potrebne za opstanak u sve konkurentnijoj industriji. Nissan Diesel, najmanji od četiri japanska proizvođača kamiona, nastavit će isporučivati lake kamione i strojeve Nissanu.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu