U borbi za tržište i kupce regije kompanije su prošle godine potrošile 39,4 milijarde dolara na spajanja i pripajanja (M&A).
U usporedbi s godinom ranije transakcija je bilo više, no njihova vrijednost se smanjila za gotovo šest posto. U Hrvatskoj je trend obrnut od regije budući da su i broj i vrijednost transakcija porasli u odnosu na 2012., pokazuje analiza Ernst & Younga."Iako je u 2013. zabilježen rast vrijednosti i broja M&A transakcija u Hrvatskoj, one su još na relativno niskim razinama. Spajanja i pripajanja bila su najaktivnija u turizmu koji je najatraktivniji sektor u Hrvatskoj", kaže direktorica Odjela savjetovanja pri poslovnim transakcijama EY-ja Lena Habuš. Premda su brojke u porastu, korporativna spajanja i pripajanja ipak su podbacila u odnosu na očekivanja. "Ulaskom Hrvatske u EU očekivalo se značajno povećanje interesa stranih ulagača koje se nije ostvarilo u 2013.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu