Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Što se događa s Twitterom? Dionica pala 10 posto

Autor: Poslovni.hr/Hina
30. travanj 2014. u 09:24
Podijeli članak —
Reuters

Twitter je u utorak izvijestio o sporijem nego što se očekivalo rastu broja korisnika i uporabe njegovih usluga u prvom tromjesečju.

Twitter je u utorak izvijestio o sporijem nego što se očekivalo rastu broja korisnika i uporabe njegovih usluga u prvom tromjesečju, pa je cijena dionice te društvene mreže pala više od 10 posto, zaronivši na najnižu razinu od kada se njome trguje na burzi.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

U proteklom je kvartalu broj korisnika Twittera porastao za 5,8 posto u odnosu na isto lanjsko razdoblje, na 255 milijuna.

Twitter je u utorak izvijestio o sporijem nego što se očekivalo rastu broja korisnika i uporabe njegovih usluga u prvom tromjesečju, pa je cijena dionice te društvene mreže pala više od 10 posto, zaronivši na najnižu razinu od kada se njome trguje na burzi.

U proteklom je kvartalu broj korisnika Twittera porastao za 5,8 posto u odnosu na isto lanjsko razdoblje, na 255 milijuna.

Premda je to brži rast nego u prethodnom kvartalu, kada je broj korisnika porastao za 3,8 posto, zabrinjava podatak da su korisnici Twittera rijeđe koristili njegovu uslugu nego u istom lanjskom razdoblju, što pokazuje da kompanija ima poteškoća u održavanju interesa postojećih i privlačenju novih korisnika.

„Očekivanja da će Twitter prerasti u komunikacijski alat kakav je postao Facebook nerealna su i daleko od stvarnosti. Twitter jest i ostat će nišni medij, i to vrlo jak“, kaže Brian Wieser, analitičar u tvrtki Pivotal Research.

Broj korisnika Twittera znatno je manji nego njegova najvećeg konkurenta Facebooka, koji ima 1,28 milijardi aktivnih korisnika. WhatsApp, mobilna aplikacija za razmjenu poruka, koju je Facebook nedavno kupio za 19 milijardi dolara, prešla je, pak, granicu od 500 milijuna korisnika.

U sjeni sporog rasta broja korisnika ostao je podatak da su prihodi Twittera u proteklom tromjesečju porasli više nego što se očekivalo, na 250 milijuna dolara, od čega 226 milijuna čine prihodi od oglašavanja.

Međutim, gubitak kompanije porastao je na 132 milijuna dolara, dok je u istom lanjskom razdoblju iznosio 27 milijuna.

Na sve te podatke ulagači nisu dobro reagirali, pa je cijena dionice Twittera odmah nakon objave poslovnih rezultata potonula više od 10 posto, na 38,05 dolara, ispod razine od 38,80 dolara, koliko je iznosila u inicijalnoj javnoj ponudi u studenome prošle godine.

U prosincu prošle godine, kada je cijena dionice dosegnula najvišu razinu, tržišna kapitalizacija Twittera iznosila je 46 milijardi dolara, dok su prihodi kompanije lani iznosili svega 665 milijuna. Po tom odnosu, dionica Twittera jedna je od najskupljih u svijetu.

Autor: Poslovni.hr/Hina
30. travanj 2014. u 09:24
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close