Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Prihodi od prodaje porasli za 70 posto

Autor: Suzana Varošanec
10. svibanj 2017. u 21:59
Podijeli članak —
Foto: Hrvoje Jelavić/PIXSELL

Ostvareni gubitak iznosi 5,3 mil. kuna, te EBITDA na razini društva bilježi smanjenje od 82%.

Zagrebački Dalekovod u prvom kvartalu ostvario je poslovne prihode od 223 milijuna kuna što je 16 postotni rast u odnosu na prvi kvartal 2016. Ostvareni gubitak iznosi 5,3 mil. kuna, te EBITDA na razini društva bilježi smanjenje od 82%, što je posljedica jednokratne stavke prihoda od prodaje prava Ministarstvu financija u 1. kvartalu 2016. u iznosu od 50 mil. kuna.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Bez tog utjecaja, ističe se u izvješću predsjednika Uprave Alena Premužaka, EBITDA je porasla za oko 35%. Uprava ističe ostvareni rast prihoda od prodaje od 71%. zbog značajnog povećanja operativnih aktivnosti u odnosu na prvi kvartal 2016., kako na inozemnim tržištima među kojima se posebno ističu Norveška i Finska, tako i na domaćem tržištu. Fokus Grupe na rast prihoda očituje se kroz povećanje prihoda za 14% u odnosu na isto razdoblje 2016., pri čemu su prihodi od prodaje porasli za 51 posto. 

Zagrebački Dalekovod u prvom kvartalu ostvario je poslovne prihode od 223 milijuna kuna što je 16 postotni rast u odnosu na prvi kvartal 2016. Ostvareni gubitak iznosi 5,3 mil. kuna, te EBITDA na razini društva bilježi smanjenje od 82%, što je posljedica jednokratne stavke prihoda od prodaje prava Ministarstvu financija u 1. kvartalu 2016. u iznosu od 50 mil. kuna.

Bez tog utjecaja, ističe se u izvješću predsjednika Uprave Alena Premužaka, EBITDA je porasla za oko 35%. Uprava ističe ostvareni rast prihoda od prodaje od 71%. zbog značajnog povećanja operativnih aktivnosti u odnosu na prvi kvartal 2016., kako na inozemnim tržištima među kojima se posebno ističu Norveška i Finska, tako i na domaćem tržištu. Fokus Grupe na rast prihoda očituje se kroz povećanje prihoda za 14% u odnosu na isto razdoblje 2016., pri čemu su prihodi od prodaje porasli za 51 posto. 

Autor: Suzana Varošanec
10. svibanj 2017. u 21:59
Podijeli članak —
Komentari (1)
Pogledajte sve

Bar neke dobre vijesti danas…

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close