AD Plastik na rekordnim razinama razveseljava dioničare (89,23 mil. kn neto dobiti) te podiže letvicu očekivanja i s povijesnim rastom ukupnih prihoda (21,2% veći u odnosu na 2017.), u podlozi kojih je kao br. 1 snažni organski rast, odnosno kako nam je kazao predsjednik Uprave Marinko Došen, realizacija novih projekata Renaulta, Fiata, Volkswagena i Forda u matičnom društvu i oporavak ruskog tržišta (+12,8%), ali i akvizicija u Mađarskoj.
"Akvizicija Tisza Automotivea utjecala je na dodatni rast prihoda oko 6%, a oko 15% rasta odnosi se na organski rast", kaže Došen. U integriranom godišnjem izvještaju za 2018. predstavljena pak tržišna kretanja otkrivaju i da je od 15,2 milijuna novih vozila u EU lani najprodavaniji bio Volkswagen Golf, a u stopu prati ga Renault Clio. Važan je to podatak za Solinjane, posebice zbog ugovorene serijske proizvodnje velikog broja komponenti u tvornici u Novom Mestu za novo vozilo za koje je industrijalizacija, doznajemo, u završnoj fazi.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu