Nakon uspješno zaokruženog pozicioniranja na nekoliko lokalnih tržišta u zemljama s područja jugoistočne Europe slovenska Zavarovalnica Triglav konačno se s jačim i financijskim i kadrovskim ‘redizajnom’ okrenula i najstarijoj tvrtki kćeri, zagrebačkom Triglav osiguranju koje je na hrvatskom tržištu aktivno još od 1967. Dvije dokapitalizacije, provedene u nepunih pola godine (veljača-lipanj 2008.) svakako su potvrda vrlo ozbiljnih namjera matične kuće da konačno i Triglav osiguranju udahne snažniju potporu za daljnji razvojni iskorak unutar sve brojnije i financijski moćne konkurencije u hrvatskoj industriji osiguranja.
Prvo povećanje u veljači
Najprije je u veljači, na izvanrednoj sjednici glavne skupštine, upisom novih 2254 dionice temeljni kapital društva povećan sa 70,97 na 84,97 milijuna kuna. Potom su, već u lipnju na redovnoj glavnoj skupština dioničari podržali prijedlog uprave i NO-a i temeljni kapital povećali za dodatnih 49,98 milijuna kuna, što će biti provedeno kroz novčane uloge i izdavanje 7690 redovnih dionica.Po rastu premije, ugovorene za 2007. godinu, Triglav je zauzeo gotovo sam vrh ljestvice učinkovitosti u odnosu na konkurenciju. Prema rezultatu iz 2006. premija je rasla iznad 18 posto što je gotovo dvostruko bolje od prosjeka tržišta. Rast bruto premije u segmentu prodaje životnih osiguranja u usporedbi s 2006. bio je 32 posto, a u segmentu prodaje neživotnih osiguranja prodaja je za isto razdoblje rasla 15 posto. Godina je zaključena sa 4,3 posto tržišnog udjela. Triglav danas u Hrvatskoj ima više od 500 zaposlenih i prema najvažnijim pokazateljima veličine i snage nekog osiguravateljnog društva, kao što su jamstveni i temeljni kapital, uvrstio se među prvih pet osiguravatelja od svih 25 društava aktivnih na ovdašnjem tržištu. U 2008. planira postići rast premije od 16 posto i osvojiti 4,4 posto tržišta. U strateškim planovima društva stoji pak da će i u narednom razdoblju ostvarivati godišnji rast tržišnog udjela 0,5-0,9 posto. I matična kuća podržava tu projekciju.

Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu