Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Discover za 165 mil. dolara kupio Diners Club

Autor: Antonela Zečević
14. srpanj 2008. u 06:30
Podijeli članak —

Discover Financial Services vodeći je kartični brend u SAD-u, koji do sada nije poslovao na globalnom tržištu

Za 165 milijuna dolara je Discover Financial Services preuzeo Diners Club International od Citibanka. Discover (DFS) je objavio da je završio s preuzimanjem mreže Diners Cluba International, te da je tim korakom preuzeo ime i brendove Diners Cluba, zatim zaposlenike kao i ugovore o licenci sa 44 franšize koje izdaju kartice i omogućuju prihvat kartica Diners Cluba u 185 zemalja i područja širom svijeta.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Inače, tvrtka Discover Financial Services vodeći je kartični brand u SAD-u, koji do sada nije poslovao na globalnom tržištu. Kupnja Diners Cluba International, za tu je tvrtku značila i izlazak na svjetsko tržište. Osim za DFS, prelazak Dinersa u ruke američke kartičarske kompanije će se pozitivno odraziti na razvoj cjelokupnog branda Diners Cluba i stoga što će tvrtka svoje znanje i iskustvo uvođenja novih proizvoda primjeniti i na Diners Club. DFS je vodeći izdavatelj kreditnih kartica i servisa elektronskog plaćanja, tvrtka s jednim od najpoznatijih brandova u financijskim uslugama Sjedinjenih Američkih Država. Također, vodeći je izdavatelj kreditnih kartica i pružatelj usluga elektronskog plaćanja na tržištu SAD-s, s više od 50 milijuna korisnika kartica. Isto tako, jedan je od dva kartičara sa samostalnom prodajnom mrežom u Sjedinjenim državama i jedni izdavatelj kartica čija mreža podržava funkcioniranje i kreditnih i debitnih kartica. Upravlja Discover Cardom, američkim pionorom gotovinskog nagrađivanja. Od svojeg početka 1986. postala je jedan od najvećih izdavatelja kreditnih kartica u Sjedinjenim Državama. Njezino poslovanje obuhvaća Discover Network – s milijunima prodajnih mjesta za kupnju i podizanje gotovine; zatim PULSE – jednu od vodećih bankomatskih odnosno debitnih mreža u SAD-u, a sada i Diners Club International – globalnu mreža plaćanja, s prihvatom u 185 zemalja. Vrijednosti DCI-a doprinosi i Diners Club Adriatic jer je ubilježio rast od 38 posto bruto dobiti u prvom tromjesečju poslovne 2008. Neto dobit u istom razdoblju iznosila 18,8 milijuna kuna što je čak 39 posto više nego u istom razdoblju 2007. godine.

Za 165 milijuna dolara je Discover Financial Services preuzeo Diners Club International od Citibanka. Discover (DFS) je objavio da je završio s preuzimanjem mreže Diners Cluba International, te da je tim korakom preuzeo ime i brendove Diners Cluba, zatim zaposlenike kao i ugovore o licenci sa 44 franšize koje izdaju kartice i omogućuju prihvat kartica Diners Cluba u 185 zemalja i područja širom svijeta.

Inače, tvrtka Discover Financial Services vodeći je kartični brand u SAD-u, koji do sada nije poslovao na globalnom tržištu. Kupnja Diners Cluba International, za tu je tvrtku značila i izlazak na svjetsko tržište. Osim za DFS, prelazak Dinersa u ruke američke kartičarske kompanije će se pozitivno odraziti na razvoj cjelokupnog branda Diners Cluba i stoga što će tvrtka svoje znanje i iskustvo uvođenja novih proizvoda primjeniti i na Diners Club. DFS je vodeći izdavatelj kreditnih kartica i servisa elektronskog plaćanja, tvrtka s jednim od najpoznatijih brandova u financijskim uslugama Sjedinjenih Američkih Država. Također, vodeći je izdavatelj kreditnih kartica i pružatelj usluga elektronskog plaćanja na tržištu SAD-s, s više od 50 milijuna korisnika kartica. Isto tako, jedan je od dva kartičara sa samostalnom prodajnom mrežom u Sjedinjenim državama i jedni izdavatelj kartica čija mreža podržava funkcioniranje i kreditnih i debitnih kartica. Upravlja Discover Cardom, američkim pionorom gotovinskog nagrađivanja. Od svojeg početka 1986. postala je jedan od najvećih izdavatelja kreditnih kartica u Sjedinjenim Državama. Njezino poslovanje obuhvaća Discover Network – s milijunima prodajnih mjesta za kupnju i podizanje gotovine; zatim PULSE – jednu od vodećih bankomatskih odnosno debitnih mreža u SAD-u, a sada i Diners Club International – globalnu mreža plaćanja, s prihvatom u 185 zemalja. Vrijednosti DCI-a doprinosi i Diners Club Adriatic jer je ubilježio rast od 38 posto bruto dobiti u prvom tromjesečju poslovne 2008. Neto dobit u istom razdoblju iznosila 18,8 milijuna kuna što je čak 39 posto više nego u istom razdoblju 2007. godine.

Autor: Antonela Zečević
14. srpanj 2008. u 06:30
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close