Japanski proizvođač automobila Honda već osam mjeseci drži vodeću poziciju u prodaji automobila, što uvelike može zahvaliti obnovljenim modelom “Fit”.
Prema podacima Udruženja japanskih prodavača automobila, prodaja toga Hondina modela u lipnju je porasla za čak 77 posto te iznosila 15.600 vozila. Velika potražnja za novim “Fitom” i novim mini kombijem “Freed” dovela je prošlog mjeseca do rasta domaće prodaje od 4,1 posto. Najnoviji model pomogao je ovoj drugoj po veličini japanskoj autokompaniji da prekine četverogodišnju vladavinu Toyotine Corolle koja je bila najprodavaniji automobil u prošloj fiskalnoj godini. Inače, prodaja automobila je u Japanu prošlog mjeseca pala za 3,6 posto, što je rezultat rasta cijena goriva i hrane. Ti su izdaci, prema udruženju prodavača, umanjili izdvajanja za kupnju novih automobila.
(Bloomberg.com)
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu