Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Lidl najavio širenje na američko tržište

Autor: Poslovni.hr
10. lipanj 2008. u 06:30
Podijeli članak —

Njemački diskontni maloprodajni lanac Lidl planira se proširiti na Sjedinjene Države i Švicarsku, kazao je Klaus Gehrig, izvršni direktor krovne kompanije Schwarz Gruppe u intervjuu objavljenom u ponedjeljak.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

“Pripremamo se za ulazak na to tržište”, kazao je Gehrig za njemački tjednik Focus. Lidl, drugi po veličini njemački diskontni lanac nakon Aldija, planira se etablirati na američkom tržištu do 2012., te ojačati svoje europsko poslovanje, kazao je Gehrig. Rekao je da kompanija također ima u planu širenje na Švicarsku gdje planira do 2009. godine imati 80 supermarketa. Lidl također namjerava povećati broj svojih trgovina u Njemačkoj za 1000, na 4000, radi dostizanja svog glavnog rivala, rekao je Gehrig.
(H)

Njemački diskontni maloprodajni lanac Lidl planira se proširiti na Sjedinjene Države i Švicarsku, kazao je Klaus Gehrig, izvršni direktor krovne kompanije Schwarz Gruppe u intervjuu objavljenom u ponedjeljak.

“Pripremamo se za ulazak na to tržište”, kazao je Gehrig za njemački tjednik Focus. Lidl, drugi po veličini njemački diskontni lanac nakon Aldija, planira se etablirati na američkom tržištu do 2012., te ojačati svoje europsko poslovanje, kazao je Gehrig. Rekao je da kompanija također ima u planu širenje na Švicarsku gdje planira do 2009. godine imati 80 supermarketa. Lidl također namjerava povećati broj svojih trgovina u Njemačkoj za 1000, na 4000, radi dostizanja svog glavnog rivala, rekao je Gehrig.
(H)

Autor: Poslovni.hr
10. lipanj 2008. u 06:30
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close