Njemački diskontni maloprodajni lanac Lidl planira se proširiti na Sjedinjene Države i Švicarsku, kazao je Klaus Gehrig, izvršni direktor krovne kompanije Schwarz Gruppe u intervjuu objavljenom u ponedjeljak.
“Pripremamo se za ulazak na to tržište”, kazao je Gehrig za njemački tjednik Focus. Lidl, drugi po veličini njemački diskontni lanac nakon Aldija, planira se etablirati na američkom tržištu do 2012., te ojačati svoje europsko poslovanje, kazao je Gehrig. Rekao je da kompanija također ima u planu širenje na Švicarsku gdje planira do 2009. godine imati 80 supermarketa. Lidl također namjerava povećati broj svojih trgovina u Njemačkoj za 1000, na 4000, radi dostizanja svog glavnog rivala, rekao je Gehrig.
(H)
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu