Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Porečka Plava laguna investira 130 milijuna kuna u renoviranje hotela

Autor: Agneza Urošević
18. travanj 2008. u 06:30
Podijeli članak —

U obnovu bivšeg hotela Galeb uložit će se 90 milijuna kuna, a broj soba sa 430 smanjit će se na tek 265

Porečka Plava laguna, u vlasništvu argentinske obitelji Lukšić, godinama je slovila kao lider hrvatskog turizma. Takvu percepciju u kompaniji nastoje zadržati i dalje kontinuirano ulažući u poboljšanje kvalitete ponude. Zahvaljujući tome, ali i prepoznatljivosti koju uživa na emitivnim tržištima, svaka im je sezona uspješnija od prethodne. Takav trend bi se trebao nastaviti i ove godine. Zato misle da će izbjeći onu famoznu travanjsku rupu koje se pribojavaju mnogi turistički djelatnici jer, kako ističe direktor marketinga Darko Ivić, od oko devet tisuća kreveta u čvrstim objektima, njih čak 6,5 tisuća nalazi se u grijanim hotelima pa im ovo prohladno proljeće ne uskraćuje goste.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Ulaganje u marketing
Uskrs nam je, usprkos lošem datumu i vremenu, bio veoma dobar sa 2,5 tisuće gostiju, jer smo, od ukupno deset, otvorili pet hotela. Sada imamo 2,1 tisuću gostiju, od kojih je veća grupa tenisača. Idući vikend broj gostiju penje se na četiri tisuće, među njima je i oko 500 streličara, sudionika Međunarodnog kupa u streličarstvu. Za vikend poslije toga bukiran je smještaj za pet tisuća gostiju, dok će prvomajski biti još i znatno bolji”, kaže Ivić. Ističe da su za ovogodišnju promociju izdvojili 4,5 milijuna kuna, što je više nego lani, ali su zato otvorili nove web-stranice i krenuli u on line buking. Prošle godine Plava laguna ostvarila je 2,4 milijuna noćenja, ovu godinu planirali su isto toliko budući da smanjuju kapacitet. Naime, bivši hotel Galeb, izgrađen 1996. godine, u potpunosti se renovira u što se ulaže 90 milijuna kuna i broj soba sa 430 smanjuje se na 265. Hotel će nositi naziv Laguna Molindrio i bit će kategoriziran s četiri zvjezdice, a prve goste primit će sredinom lipnja tako da će biti spreman za glavnu turističku sezonu.

Porečka Plava laguna, u vlasništvu argentinske obitelji Lukšić, godinama je slovila kao lider hrvatskog turizma. Takvu percepciju u kompaniji nastoje zadržati i dalje kontinuirano ulažući u poboljšanje kvalitete ponude. Zahvaljujući tome, ali i prepoznatljivosti koju uživa na emitivnim tržištima, svaka im je sezona uspješnija od prethodne. Takav trend bi se trebao nastaviti i ove godine. Zato misle da će izbjeći onu famoznu travanjsku rupu koje se pribojavaju mnogi turistički djelatnici jer, kako ističe direktor marketinga Darko Ivić, od oko devet tisuća kreveta u čvrstim objektima, njih čak 6,5 tisuća nalazi se u grijanim hotelima pa im ovo prohladno proljeće ne uskraćuje goste.

Ulaganje u marketing
Uskrs nam je, usprkos lošem datumu i vremenu, bio veoma dobar sa 2,5 tisuće gostiju, jer smo, od ukupno deset, otvorili pet hotela. Sada imamo 2,1 tisuću gostiju, od kojih je veća grupa tenisača. Idući vikend broj gostiju penje se na četiri tisuće, među njima je i oko 500 streličara, sudionika Međunarodnog kupa u streličarstvu. Za vikend poslije toga bukiran je smještaj za pet tisuća gostiju, dok će prvomajski biti još i znatno bolji”, kaže Ivić. Ističe da su za ovogodišnju promociju izdvojili 4,5 milijuna kuna, što je više nego lani, ali su zato otvorili nove web-stranice i krenuli u on line buking. Prošle godine Plava laguna ostvarila je 2,4 milijuna noćenja, ovu godinu planirali su isto toliko budući da smanjuju kapacitet. Naime, bivši hotel Galeb, izgrađen 1996. godine, u potpunosti se renovira u što se ulaže 90 milijuna kuna i broj soba sa 430 smanjuje se na 265. Hotel će nositi naziv Laguna Molindrio i bit će kategoriziran s četiri zvjezdice, a prve goste primit će sredinom lipnja tako da će biti spreman za glavnu turističku sezonu.

Preostalih četrdesetak milijuna potrošit će se na poboljšanja u više objekata, kao što je rekonstrukcija hola, terasa, balkona i okoliša hotela Delfin. Novi sadržaji obiteljskog hotela Materada bit će prilagođeni potrebama djece, a od kampova ove godine na redu su sanitarije u Uliki. Uređuje se i okoliš drugih objekata plaže od kojih njih devet nosi plavu zastavu, što i ove godine trba opravdati. “Optimisti smo što se tiče ovogodišnje sezone, buking je za ovo doba dobar, a tržišta odlično reagiraju. U čvrstim objektima najbrojniji su već tradicionalno Rusi. U kampovima, koji čine oko pedeset posto kapaciteta, dakle 12,5 tisuća mjesta, najviše ima Nijemaca, zatim Nizozemaca, Talijana, Austrijanaca i Slovenaca”, kaže direktor marketinga Plave lagune Darko Ivić.

Obnova hotela
Za obnovu objekata, koju je Plava laguna prva započela među turističkim tvrtkama još sredinom devedesetih godina, ostaje njezina dugogodišnja perjanica hotel Parentium, koji se s tri podiže na pet zvjezdica, a mogao bi biti obnovljen za sezonu 2010. godine. To će ujedno biti i prvi Lagunin hotel sa pet zvjezdica ako se ne računa hotel Croatia u Cavtatu, koji je također u vlasništvu Lukšića, kao poduzeće kći Plave lagune, koji se također obnavlja.

Jadran iz Crikvenice poslovao prošle godine s gubitkom od 42 milijuna kuna

Turistička tvrtka Jadran iz Crikvenice prošlu je godinu završila sa 42 milijuna kuna gubitka, što je šest posto više u odnosu na godinu prije. Kako pokazuje financijsko izvješće te tvrtke na Zagrebačkoj burzi, Jadran je i prošle godine imao blokadu žiroračuna, čime se nastavilo njihovo višegodišnje otežano poslovanje zbog financijskih problema, neriješenih vlasničkih pitanja i sudskih sporova. Iako su prošle godine u Jadranu uspjeli ostvariti 13-postotno povećanje ukupnih prihoda, na 64 milijuna kuna, od čega se 63,1 milijun kuna odnosi na poslovne prihode. Poslovni rezultat je negativan zbog porasta rashoda od 10 posto, na 106 milijuna kuna.
(D. Bičak)




Autor: Agneza Urošević
18. travanj 2008. u 06:30
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close