Dugogodišnja uspješna suradnja Končara i Elektro Primorske iz Nove Gorice u Republici Sloveniji na poslovima vođenja sustava rezultirala je 2005. godine ugovaranjem rekonstrukcije dispečerskog centra. Za DC Elektro Primorska predviđena je vrlo slična koncepcija onoj koja se istodobno radila na centrima u Hrvatskoj, s nešto manje funkcija analize energetske mreže, ali uz zadovoljenje visoko postavljenih kriterija pouzdanosti, raspoloživosti i brzine rekonstrukcije, objašnjavaju u Končaru. Kompletan posao izveli su zaposlenici Končar – Inženjeringa za energetiku i transport. U roku od 18 mjeseci novi je centar opremljen računalnom opremom, instaliran i funkcionalno ispitan, nakon čega je stari centar (temeljen na PDP računalima iz 80-ih godina) zamijenjen. Djelatnici Elektro Primorske nastavili su opremati dispečerski centar i nadograđivati funkcije vođenja mreže. Za bolji pregled vođene mreže i lakšu koordinaciju dispečera instaliran je videozid, a za potrebe bolje komunikacije s kupcima ugovorena je nadogradnja sustava u DC-u s funkcijama dojave, zapisa i obrade kvarova i radova u mreži. Sve se zasniva na bazi podataka svih dojava i logici obrade dobivenih informacija za lociranje kvara i potpuno je automatizirano sa sustavom vođenja. Sustav prati sve operacije u mreži i pridružuje ih odgovarajućem zapisanom ispadu, pomoću čega prati točno vrijeme bez napajanja svih kupaca. Na osnovi svih tih zapisa prave se i izvještaji o kvaliteti isporuke električne energije i veliki broj korisnički definiranih izvještaja. Završetak druge faze izgradnje planiran je u proljeće 2009. godine, čime će DC u Elektro Primorskoj biti u potpunosti pripremljen za odrađivanje svih funkcija operatera distributivne mreže prema smjernicama Europske unije za tržište električne energije.
U roku od 18 mjeseci novi je centar opremljen računalnom opremom, instaliran i funkcionalno ispitan
Dugogodišnja uspješna suradnja Končara i Elektro Primorske iz Nove Gorice u Republici Sloveniji na poslovima vođenja sustava rezultirala je 2005. godine ugovaranjem rekonstrukcije dispečerskog centra. Za DC Elektro Primorska predviđena je vrlo slična koncepcija onoj koja se istodobno radila na centrima u Hrvatskoj, s nešto manje funkcija analize energetske mreže, ali uz zadovoljenje visoko postavljenih kriterija pouzdanosti, raspoloživosti i brzine rekonstrukcije, objašnjavaju u Končaru. Kompletan posao izveli su zaposlenici Končar – Inženjeringa za energetiku i transport. U roku od 18 mjeseci novi je centar opremljen računalnom opremom, instaliran i funkcionalno ispitan, nakon čega je stari centar (temeljen na PDP računalima iz 80-ih godina) zamijenjen. Djelatnici Elektro Primorske nastavili su opremati dispečerski centar i nadograđivati funkcije vođenja mreže. Za bolji pregled vođene mreže i lakšu koordinaciju dispečera instaliran je videozid, a za potrebe bolje komunikacije s kupcima ugovorena je nadogradnja sustava u DC-u s funkcijama dojave, zapisa i obrade kvarova i radova u mreži. Sve se zasniva na bazi podataka svih dojava i logici obrade dobivenih informacija za lociranje kvara i potpuno je automatizirano sa sustavom vođenja. Sustav prati sve operacije u mreži i pridružuje ih odgovarajućem zapisanom ispadu, pomoću čega prati točno vrijeme bez napajanja svih kupaca. Na osnovi svih tih zapisa prave se i izvještaji o kvaliteti isporuke električne energije i veliki broj korisnički definiranih izvještaja. Završetak druge faze izgradnje planiran je u proljeće 2009. godine, čime će DC u Elektro Primorskoj biti u potpunosti pripremljen za odrađivanje svih funkcija operatera distributivne mreže prema smjernicama Europske unije za tržište električne energije.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu