Fani Prodan-Franić, donedavna direktorica marketinga izdavačke kuće Algoritam, postala je suvlasnica agencije za promociju i direktni marketing Dialogos. Ovu je agenciju u srpnju prošle godine osnovao Boris Galogaža, vlasnik i direktor Dialogosa, čiji je najpoznatiji dosadašnji projekt promocija filma “Što je muškarac bez brkova”. Fani Prodan-Franić karijeru je počela 1987. godine u Dinersu gdje je napredovala do funkcije voditeljice prodaje. Nakon deset godina prelazi u EPH, a potom u Premisu. Na mjestu direktorice marketinga u Algoritmu radila je kraće vrijeme.
Fani Prodan-Franić, donedavna direktorica marketinga izdavačke kuće Algoritam, postala je suvlasnica agencije za promociju i direktni marketing Dialogos. Ovu je agenciju u srpnju prošle godine osnovao Boris Galogaža, vlasnik i direktor Dialogosa, čiji je najpoznatiji dosadašnji projekt promocija filma “Što je muškarac bez brkova”. Fani Prodan-Franić karijeru je počela 1987. godine u Dinersu gdje je napredovala do funkcije voditeljice prodaje. Nakon deset godina prelazi u EPH, a potom u Premisu. Na mjestu direktorice marketinga u Algoritmu radila je kraće vrijeme.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu