Nakon godinu i pol dana izgradnje u promet je krajem prošloga tjedna puštena prva dionica autoceste A5 Beli Manastir – Osijek – Svilaj od Sredanaca do Đakova, a koja je dio europske mreže autocesta i nalazi se na međunarodnom prometnom Vc koridoru Budimpešta – Osijek – Sarajevo – Ploče. Dionica je dugačka 23 kilometra, vrijedna 1,4 milijarde kuna i na njoj je izgrađeno 20 različitih objekata – mostova, podvožnjaka, nadvožnjaka, mostova, prolaza za životinje kao i dva odmorišta. Najznatniji od njih je nadvožnjak preko željezničke pruge Zagreb – Vinkovci dugačak 673 metra. Mario Crnjak, predsjednik Uprave Hrvatskih autocesta, za nedavna predstavljanja dionice novinarima je rekao kako je odmorište Ivandvor pokraj Đakova najuređenije odmorište na hrvatskim autocestama te opremljeno s digitalnim dvojezičnim infopultom, a koje je prvo s takvim sadržajem na autocestama u Republici Hrvatskoj. Na njemu se, naime, mogu dobiti podaci o prometu, cestarinama i turističkim informacijama o krajevima kroz koje ona prolazi. Sigurnost i stanje prometa na ovoj dionici pratit će 14 kamera, dok je zbog poslova naplate i održavanja otvoreno 57 novih radnih mjesta. Za vožnju autocestom od Đakova do Zagreba trebat će pak izdvojiti 88 kuna. Druga dionica autoceste, popularno prozvane “Slavonica”, od Đakova do Osijeka u dužini od 32,5 kilometara i vrijedna 1,5 milijardi kuna trebala bi biti gotova do kraja 2008. kada bi, kako je najavljeno, trebali započeti pripremni radovi za gradnju treće dionice od Osijeka do Beloga Manastira. “Slavonica” bi trebala biti dugačka ukupno 88,6 kilometara i protezat će se od državne granice s Mađarskom do granice s BiH.
Nakon godinu i pol dana izgradnje u promet je krajem prošloga tjedna puštena prva dionica autoceste A5 Beli Manastir – Osijek – Svilaj od Sredanaca do Đakova, a koja je dio europske mreže autocesta i nalazi se na međunarodnom prometnom Vc koridoru Budimpešta – Osijek – Sarajevo – Ploče. Dionica je dugačka 23 kilometra, vrijedna 1,4 milijarde kuna i na njoj je izgrađeno 20 različitih objekata – mostova, podvožnjaka, nadvožnjaka, mostova, prolaza za životinje kao i dva odmorišta. Najznatniji od njih je nadvožnjak preko željezničke pruge Zagreb – Vinkovci dugačak 673 metra. Mario Crnjak, predsjednik Uprave Hrvatskih autocesta, za nedavna predstavljanja dionice novinarima je rekao kako je odmorište Ivandvor pokraj Đakova najuređenije odmorište na hrvatskim autocestama te opremljeno s digitalnim dvojezičnim infopultom, a koje je prvo s takvim sadržajem na autocestama u Republici Hrvatskoj. Na njemu se, naime, mogu dobiti podaci o prometu, cestarinama i turističkim informacijama o krajevima kroz koje ona prolazi. Sigurnost i stanje prometa na ovoj dionici pratit će 14 kamera, dok je zbog poslova naplate i održavanja otvoreno 57 novih radnih mjesta. Za vožnju autocestom od Đakova do Zagreba trebat će pak izdvojiti 88 kuna. Druga dionica autoceste, popularno prozvane “Slavonica”, od Đakova do Osijeka u dužini od 32,5 kilometara i vrijedna 1,5 milijardi kuna trebala bi biti gotova do kraja 2008. kada bi, kako je najavljeno, trebali započeti pripremni radovi za gradnju treće dionice od Osijeka do Beloga Manastira. “Slavonica” bi trebala biti dugačka ukupno 88,6 kilometara i protezat će se od državne granice s Mađarskom do granice s BiH.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu