Riječ je o javnom prijevozniku koji je od nekadašnjeg gubitaša u posljednjih desetak godina postao jedan od rijetko uspješnih javnih prijevoznika.Makarski Promet osnovan je davne 1949. godine, a privatiziran je 1995. godine kad ga je kupio Mate Jujnović, koji se početkom devedesetih vratio s Novog Zelanda. Ušteđenim kapitalom kupio je tvrtku Promet Makarska koja je u tom trenutku zapošljavala 50 radnika, a vozni park je sadržavao 26 starih autobusa. Danas Promet Makarska zapošljava 140 radnika i ima zavidni vozni park od 85 autobusa.Kad je izvukao makarskog prijevoznika iz gubitaka i postavio ga na zdrave noge, Jujnović je krenuo širiti posao pa je uskoro kupio i vrgorački Jadrantrans u stečaju preuzevši sve radnike. Preuzeo je i Autoprijevoz Sinj u kojem ima 81 posto vlasništva, a krajem prošle godine postao je i vlasnik Autobusnog kolodvora Split kupivši od malih dioničara većinski paket dionica. Splitski kolodvor je drugi kolodvor po veličini u Hrvatskoj koji zapošljava 250 radnika. Promet Makarska vlasnik je i autobusnog kolodvora u Makarskoj i dviju stanica za tehnički pregled, u Makarskoj i Vrgorcu. Osim prijevoza u domaćem i međunarodnom prijevozu, Promet Makarska iznajmljuje autobuse turističkim agencijama. Mate Jujnović ne krije ambiciju da postane jedini veliki autoprijevoznik u Splitsko-dalmatinskoj županiji. Ističe da je u svim tvrtkama zadržao gotovo sve radnike, kojih je ukupno oko 450, te obnavlja vozne parkove i širi djelatnost. Uz lokalne i županijske linije, Promet Makarska dnevno održava deset linija prema Zagrebu, te linije za Beograd i Sarajevo. Godišnji prihod Prometa Makarska iznosi oko 52 milijuna kuna, a na liniji Split – Zagreb preveze gotovo polovicu od ukupnog broja putnika na toj relaciji.
(pd)
Tvrtka Promet Makarska u vlasništvu Mate Jujnovića nagrađena je nagradom grada Makarske za 2007.
Riječ je o javnom prijevozniku koji je od nekadašnjeg gubitaša u posljednjih desetak godina postao jedan od rijetko uspješnih javnih prijevoznika.Makarski Promet osnovan je davne 1949. godine, a privatiziran je 1995. godine kad ga je kupio Mate Jujnović, koji se početkom devedesetih vratio s Novog Zelanda. Ušteđenim kapitalom kupio je tvrtku Promet Makarska koja je u tom trenutku zapošljavala 50 radnika, a vozni park je sadržavao 26 starih autobusa. Danas Promet Makarska zapošljava 140 radnika i ima zavidni vozni park od 85 autobusa.Kad je izvukao makarskog prijevoznika iz gubitaka i postavio ga na zdrave noge, Jujnović je krenuo širiti posao pa je uskoro kupio i vrgorački Jadrantrans u stečaju preuzevši sve radnike. Preuzeo je i Autoprijevoz Sinj u kojem ima 81 posto vlasništva, a krajem prošle godine postao je i vlasnik Autobusnog kolodvora Split kupivši od malih dioničara većinski paket dionica. Splitski kolodvor je drugi kolodvor po veličini u Hrvatskoj koji zapošljava 250 radnika. Promet Makarska vlasnik je i autobusnog kolodvora u Makarskoj i dviju stanica za tehnički pregled, u Makarskoj i Vrgorcu. Osim prijevoza u domaćem i međunarodnom prijevozu, Promet Makarska iznajmljuje autobuse turističkim agencijama. Mate Jujnović ne krije ambiciju da postane jedini veliki autoprijevoznik u Splitsko-dalmatinskoj županiji. Ističe da je u svim tvrtkama zadržao gotovo sve radnike, kojih je ukupno oko 450, te obnavlja vozne parkove i širi djelatnost. Uz lokalne i županijske linije, Promet Makarska dnevno održava deset linija prema Zagrebu, te linije za Beograd i Sarajevo. Godišnji prihod Prometa Makarska iznosi oko 52 milijuna kuna, a na liniji Split – Zagreb preveze gotovo polovicu od ukupnog broja putnika na toj relaciji.
(pd)
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu