Fresh Corner je 2025. godinu zaključio s najjačom prodajom dosad. Dva vodeća proizvoda brenda, Fresh Corner kava i Fresh Corner hot dog, ostvarila su rekordnu prodaju u 13 europskih zemalja u kojima MOL Grupa posluje.
Tijekom 2025. godine na maloprodajnim mjestima MOL Grupe prodano je 66 milijuna šalica kave, što je najveći broj u jednoj godini u povijesti brenda. Rekordne rezultate ostvarila je i prodaja hot dogova, s više od 45,5 milijuna prodanih komada. Ostvareni rast posebno je značajan u usporedbi s već iznimnim rezultatima iz prethodne godine. U 2024. godini Fresh Corner je prodao 65 milijuna šalica kave i 43 milijuna hot dogova.
U tekućoj godini na INA lokacijama posluženo je više od 8,5 milijuna šalica kave, dok je na Tifonu posluženo više od 1,8 milijuna kava. Veliku popularnost potvrđuje i hot dog – na Ini ih je prodano 7,8 milijuna, a na Tifonu više od milijun.
„Navike kupaca u Hrvatskoj vrlo su jasne: najpopularnija je kava s mlijekom, dok je među hot dogovima najprodavaniji Fresh Corner hot dog Original. Upravo zahvaljujući kvaliteti i dosljednosti ponude, Fresh Corner je s više od 10,3 milijuna prodanih šalica kave na godinu, najveći lanac kafića u Hrvatskoj. Ovi rezultati potvrđuju da je Fresh Corner postao nezaobilazna stanica na putu“, izjavila je Zdravka Demeter Bubalo, operativna direktorica Usluga kupcima i maloprodaje u Ini.
Posebno mjesto među rekordima zauzima maloprodajno mjesto INA Vukova Gorica, koje se ponovno istaknulo kao apsolutni lider po prodaji. Ondje je posluženo više od 326 tisuća šalica kave i više od 163 tisuće hot dogova, čime je ova lokacija postala snažan simbol Fresh Corner uspjeha u Hrvatskoj.
„Ponosni smo što smo rekordne prodajne rezultate ostvarili upravo u godini u kojoj Fresh Corner slavi svoj 10. rođendan. Ove brojke odražavaju povjerenje naših kupaca i potvrđuju da strategija MOL Grupe, usmjerena na potrošačke usluge, donosi rezultate. Fresh Corner iskustvo nastavljamo graditi na navikama i potrebama ljudi koji su na putu“, izjavio je Péter Ratatics, izvršni potpredsjednik MOL Grupe za potrošačke usluge.
U Hrvatskoj će se daljnji razvoj Fresh Cornera temeljiti na jačanju gastro segmenta kao ključne prilike za rast i diferencijaciju, uz fokus na operativnu izvrsnost, digitalizaciju i inovacije te kontinuirano prilagođavanje navikama i očekivanjima kupaca. Fresh Corner, koji je ove godine obilježio svoju 10. obljetnicu, ostaje jedan od vodećih regionalnih aktera u gastronomiji na putu i snažan strateški stup poslovanja MOL Grupe.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu