Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

HTZ za iduću godinu planira 57 milijuna eura prihoda

Autor: Siniša Malus
16. prosinac 2025. u 22:00
Podijeli članak —
Ova godina pokazala je da gosti traže kvalitetu, doživljaj i ono najvažnije - vrijednost za novac, kaže Kristjan Staničić, direktor Hrvatske turističke zajednice/Slavko Midžor/PIXSELL

Hrvatska turistička zajednica nastavit će još snažnije ulagati u digitalne kampanje na ključnim emitivnim tržištima.

U Ministarstvu turizma i sporta održana je druga sjednica Turističkog vijeća Hrvatske turističke zajednice (HTZ) na kojoj je usvojen prijedlog Godišnjeg programa rada za 2026. godinu.

HTZ u idućoj godini planira ukupni prihod u iznosu nešto većem od 57 milijuna eura što je u odnosu na ovogodišnji program predstavlja povećanje prihoda HTZ-a za 3,1 posto.

Oglašavanje i projekti

Prilikom provođenja promotivnih aktivnosti u idućoj godini poseban naglasak bit će na oglašavanju i projektnim suradnjama na inozemnim tržištima, provođenju marketinških suradnji sa strateškim partnerima, online oglašavanju te studijskim putovanjima za inozemne novinare i influencere.

Tri glavna cilja

U fokusu su marketinške kampanje na emitivnim tržištima, udruženo oglašavanje s avio-prijevoznicima i turoperatorima te digitalni marketing, odnosno aktivnosti na društvenim mrežama.

“Sljedeća godina će, prema svim pokazateljima, biti jako izazovna i zbog toga smo prateći aktualne turističke trendove Programom rada za 2026. napravili iskorake u onim aktivnostima s kojima možemo što uspješnije odgovoriti na izazove koji nas čekaju. To se najviše odnosi na tri segmenta za koja smo i značajno povećali financiranje, a to su marketinške kampanje na emitivnim tržištima, udruženo oglašavanje s avio-prijevoznicima i turoperatorima te digitalni marketing, odnosno aktivnosti na društvenim mrežama”, rekao je ministar turizma i sporta Tonči Glavina.

Članovi Turističkog vijeća usvojili su i Odluku o odabiru PR agencija za izradu i implementaciju PR strategije te provođenje PR aktivnosti na inozemnim tržištima u 2026. i 2027. godini, s mogućnošću produljenja na 2028. godinu. Tako je agencija Grayling odabrana za tržišta Austrije, Italije, Poljske, Ujedinjenog Kraljevstva, Francuske i Slovačke, agencija Glenaki za tržišta Nizozemske, Belgije i Švedske, agencija 404 za tržišta Njemačke i Slovenije, agencija Aviareps za tržište Češke, KPRN za Švicarsku i MGM Media Optima za tržište Mađarske.

Vrijednost za novac

U fokusu će, kažu u HTZ-u, biti ostvarivanje načela “vrijednost za novac”. “Ova godina pokazala je da gosti traže kvalitetu, doživljaj i ono najvažnije – vrijednost za novac. Pojedinci svoja putovanja sve češće realiziraju više puta tijekom godine, a tu su i motivi odabira destinacija koji su sve raznovrsniji. Slijedom toga, svoju turističku ponudu moramo kontinuirano unapređivati i prilagođavati zahtjevima tržišta uz neizostavnu brigu o raznovrsnosti turističkih proizvoda, kao i pružanju odgovarajuće vrijednosti za novac.

Hrvatska turistička zajednica nastavit će još snažnije ulagati u digitalne kampanje na ključnim emitivnim tržištima, produkciju novih kreativnih sadržaja te jače targetiranje određenih i nama važnih segmenata kao što su outdoor, nautika, eno-gastronomija, kultura i drugi.

Također, u idućoj ćemo godini još više sredstava usmjeriti u avio-prijevoz i kvalitetniju zračnu povezanost naših destinacija, kao i za suradnje s globalnim prijevoznicima, vodećim turoperatorima i travel platformama, koje dodatno povećavaju dostupnost i vidljivost Hrvatske tijekom cijele godine”, zaključio je Kristjan Staničić, direktor Hrvatske turističke zajednice. Program HTZ-a za 2026. godinu, do kraja ove godine treba potvrditi Skupština HTZ-a.

Autor: Siniša Malus
16. prosinac 2025. u 22:00
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close