Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE
Poslovni vikend
Nova Strategija poslovanja

Nakon snažnog investicijskog ciklusa Podravka s jasnim ciljevima gleda prema 2030.

Završetkom najvećeg investicijskog ciklusa i strateškim preuzimanjima, Podravka postavlja viziju rasta i razvoja do 2030.

Autor: Promo
14. studeni 2025. u 08:30
Podravka je najveća prehrambeno-prerađivačka kompanija u Hrvatskoj, s prihodima koji prelaze milijardu eura i više od 8.800 zaposlenih/PD

Završetkom najvećeg investicijskog ciklusa u povijesti i strateškim preuzimanjem poljoprivrednih društava Belje, Vupik i PIK Vinkovci, Podravka je potvrdila svoj status predvodnika domaće prehrambene industrije i jednog od najvažnijih gospodarskih sustava u regiji. Na tim čvrstim temeljima postavljena je nova Strategija poslovanja Grupe Podravka do 2030. godine, usmjerena na daljnji rast, inovacije i održivost.

Ulaganja bez presedana

Podravka je u travnju 2025. otvorila Transportni centar u Koprivnici, čime je zaključen povijesni investicijski ciklus vrijedan gotovo 250 milijuna eura. Ulaganja su obuhvatila modernizaciju proizvodnje, uvođenje novih tehnologija, energetsku učinkovitost i unapređenje radnih uvjeta, a provedena su bez zaduživanja. Izgrađeni su nova Tvornica tjestenine i pogon za preradu rajčice, uvedeno je 11 proizvodnih i 15 pakirnih linija, klimatizirani su svi pogoni te je obnovljen kompletan vozni park. Kruna ulaganja je Logističko-distributivni centar vrijedan više od 48 milijuna eura – najveća pojedinačna investicija u povijesti kompanije, s 62 tisuće paletnih mjesta i naprednim automatiziranim sustavom koji smanjuje troškove i emisije CO2.

48

milijuna eura vrijedan Logističko-distributivni centar kruna je Podravkinog ulaganja

Povijesna akvizicija i širenje poslovanja

Početkom 2025. Podravka je završila akviziciju poljoprivrednog segmenta Fortenova grupe, čime su u sastav Grupe ušla društva Belje, Vupik, PIK Vinkovci, Energija Gradec, Belje Agro-Vet i Felix. Time je formiran novi stup poslovanja – Podravka Agri, uz postojeće segmente Prehrane i Farmaceutike. Ovom akvizicijom Podravka je postala najveća prehrambeno-prerađivačka kompanija u Hrvatskoj, s prihodima koji prelaze milijardu eura i više od 8.800 zaposlenih. Integracijom poljoprivredne proizvodnje jača se domaća sirovinska baza i povezanost cjelokupnog lanca – od polja do stola.

Ulaganja u modernizaciju proizvodnje provedena su bez zaduživanja/PD

Strategija poslovanja do 2030. – rast, održivost
i globalna prepoznatljivost

Nova Strategija poslovanja obuhvaća sva tri segmenta – Prehranu, Poljoprivredu i Farmaceutiku – te definira daljnji razvoj temeljen na produktivnosti, digitalizaciji, inovacijama i društvenoj odgovornosti. U segmentu Prehrane strateški fokus je na internacionalizaciji i jačanju prepoznatljivih brendova – Vegete, Lina, Lino Lade, Podravke, O’Planta i Zik Zaka – osobito na tržištima Njemačke, Austrije, Švicarske, SAD-a i Australije. Vegeta se pozicionira kao globalni brend, dok se dodatno razvijaju kategorije proizvoda na bazi rajčice, gotovih jela, snacka i zamrznute hrane.

Početkom 2025. Podravka je završila akviziciju poljoprivrednog segmenta Fortenova grupe/PD

Podravka Agri do 2030. planira ulaganja od gotovo 200 milijuna eura u tehnološki razvoj, energetske projekte, nove farme i širenje navodnjavanja s 8% na 21% poljoprivrednih površina. U fokusu su održiva proizvodnja, korištenje obnovljivih izvora energije i razvoj modela ugljično neutralne poljoprivrede. Farmaceutika, predvođena Belupom, do 2030. planira postati europski lider u dermatologiji te snažan regionalni igrač u kardiologiji, psihijatriji i OTC segmentu. Investicije vrijedne 36 milijuna eura omogućit će razvoj Centra izvrsnosti za dermatologiju i povećanje proizvodnih kapaciteta.

Podravka Agri do 2030. planira ulaganja od gotovo 200 milijuna eura/PD

Podravka – simbol rasta i odgovornog poslovanja

Podravka danas stoji na čvrstim temeljima – s moderniziranom infrastrukturom, integriranim poslovnim sustavom i jasnom vizijom daljnjeg razvoja. Nova Strategija poslovanja do 2030. potvrđuje ambiciju da Podravka bude još snažniji međunarodni čimbenik koji svoje uspjehe gradi na inovacijama, održivosti i odgovornosti prema zajednici. Kao i do sada, Podravka ostaje kompanija koja povezuje tradiciju i suvremenost, domaće korijene i globalnu prepoznatljivost – s pogledom čvrsto usmjerenim u budućnost.

Autor: Promo
14. studeni 2025. u 08:30
Podijeli članak —

New Report

Close