Tvrtka Jadranska vrata u ovoj i sljedećoj godini planira u novu opremu kontejnerskog terminala na Brajdici u riječkoj luci uložiti oko 40 milijuna američkih dolara, što uključuje dvije nove obalne dizalice, koje su na putu prema riječkoj luci, te dvije RTG dizalice, koje će prema Rijeci krenuti za dva dana.
Prema informacijama iz Jadranskih vrata, tvrtke koja upravlja kontejnerskim terminalom na Brajdici, na putu prema riječkoj luci su dvije obalne dizalice, najnovija generacija posebno dizajniranih Super Post Panamax dizalica, koje je proizvela tvrtka ZPMC, a omogućit će prihvat najvećih kontejnerskih brodova.
Znatno poboljšanje
Dvije nove obalne dizalice su potkraj rujna u Šangaju ukrcane na brod “Zhen Hua 25”, a u Rijeci se očekuju u sredini studenoga. Nakon uplovljavanja broda, obalne dizalice će na Brajdici biti iskrcane, testirane i puštene u rad, a planira se da da budu posve operativne do kraja godine.
“Ove dizalice, izrađene po narudžbi i dizajnirane prema specifikacijama AGCT-a, znatno će poboljšati naše mogućnosti i otvoriti novo poglavlje u rastu riječkog pomorskog sektora”, poručuju iz Jadranskih vrata. Planirana ulaganja u modernizaciju i novu opremu terminala obuhvaćaju i nabavu dviju novih RTG dizalica na hibridni pogon, namijenjenih za rukovanje kontejnerima u skladišnom prostoru, koje će na put prema Rijeci krenuti za dva dana, doznaje se iz Jadranskih vrata.
Osim toga, početkom listopada bilježi se još jedan važan poslovni događaj na AGCT-u. Naime, pokrenut je novi Maestrale servisa brodara CMA CGM, koji početkom listopada dolazi na Adriatic Gate Container Terminal (AGCT) u Rijeci.
“Ovaj novi redoviti tjedni servis donosi izuzetno konkurentna tranzitna vremena iz Rijeke do istočne obale SAD-a, a u kombinaciji s opsežnim intermodalnim vezama Rijeke prema središnjoj Europi osigurava bolju povezanost, brži tranzit i veću pouzdanost usluge za uvoz i izvoz. Također, putem Malte ovaj servis nudi pouzdanu povezanost za short-sea promet za sve mediteranske destinacije i s oceanskim servisima za sjevernu Ameriku, Južnu Ameriku, zapadnu i južnu Afriku, sjevernu Europu”, poručuju iz kompanije.
Odlične brojke
Rezultati itekako opravdavaju sve najavljene i buduće investicije. Naime, na terminalu Jadranskih vrata u prvih šest mjeseci ove godine prekrcano je 2.170.891 tona tereta (229.271 TEU-a) u odnosu na 1.896.722 tona (191.417 TEU-a) iz lanjskog polugodišta. Ukupno na razini Grupe Luke Rijeka, u kojoj kontejnerski promet čini 76 posto ukupno prekrcanog tereta, promet ove vrste tereta time je rastao za 15 posto.
Podsjetimo, tvrtka Jadranska vrata/Adriatic Gate Container Terminal osnovana je 2001. kao tvrtka kći Luke Rijeka, a 2011. godine je u vlasničku strukturu, kao strateški partner, ušao International Container Terminal Services (ICTSI).
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu