Riječki Grand Hotel Bonavia, jedan od simbola grada, ulazi u novo poglavlje. Jadran hoteli Rijeka i Marriott International potpisali su franšizni ugovor kojim će Grand Hotel Bonavia postati dio brenda AC Hotels by Marriott. Ovim potezom Rijeka se pozicionira na svjetskoj mapi suvremenog i dizajnom vođenog hotelijerstva. Na svečanosti potpisivanja okupili su se ugledni gosti, partneri i predstavnici medija.
Jadran podiže kvalitetu
Tom prigodom prisutnima su se obratili Vedran Vivoda, zamjenik gradonačelnice Ive Rinčić, Kristian Šustar, glavni izvršni direktor i član Uprave Jadran hotela Rijeka, te Silvija Lovreta, potpredsjednica razvoja za srednju i jugoistočnu Europu u Marriott Internationalu.
Ovo je već treće međunarodno franšizno partnerstvo Jadran hotela Rijeka, čime tvrtka potvrđuje svoju strategiju širenja portfelja i stalnog podizanja kvalitete turističke ponude. “Dovođenjem brenda AC Hotels by Marriott u Rijeku ne samo da moderniziramo i repozicioniramo jedan od najprepoznatljivijih hotela u gradu, već stvaramo mjesto gdje se spajaju globalni standardi i riječki identitet. Ovo partnerstvo dodatno učvršćuje našu viziju Rijeke kao destinacije koja privlači međunarodne putnike, a istodobno ostaje vjerna svom kulturnom identitetu. Jasno pokazujemo da je Rijeka spremna ravnopravno konkurirati na svjetskoj turističkoj sceni, a Jadran hoteli Rijeka ostaju pokretač rasta, inovacija i izvrsnosti u našoj regiji”, istaknuo je Kristian Šustar. Za Marriott International, suradnja s Jadran hotelima Rijeka ima strateško i simbolično značenje. “Izuzetno nam je drago što u suradnji s Jadran hotelima Rijeka dovodimo AC Hotels by Marriott u Rijeku. Ovaj će hotel utjeloviti prepoznatljiv dizajn brenda, pažljivo osmišljene prostore i posebne trenutke namijenjene novoj generaciji poslovnih i odmorišnih gostiju. Hrvatska je i dalje jedno od ključnih tržišta za širenje naših brendova, a potražnja za hotelima u grupaciji Marriott Internationala u zemlji i dalje raste”, izjavila je Silvija Lovreta.
“Dolazak AC Hotels by Marriott u Rijeku, kroz viziju i vodstvo Jadran hotela Rijeka, nije samo ulazak globalnog brenda u povijesni hotel. Ovaj projekt donosi novu energiju u kulturni i gospodarski život grada, jača međunarodnu prepoznatljivost te potvrđuje Rijeku kao destinaciju spremnu ugostiti svijet sa stilom, karakterom i vizijom”, poručuju iz Jadran hotela.
Atraktivna destinacija
Rijeka se sve više potvrđuje kao atraktivna destinacija koja iz godine u godinu privlači sve veći broj domaćih i stranih gostiju. Podaci za ovu sezonu posebno ohrabruju kada je riječ o kvalitetnom smještaju: u hotelima s pet zvjezdica zabilježen je porast noćenja od gotovo osam posto. Posebno se ističe povećan broj dolazaka poljskih turista, što se u velikoj mjeri može zahvaliti uvođenju direktne željezničke linije Varšava – Rijeka, kojom se naš grad dodatno približio posjetiteljima iz Poljske.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu